2021年1月2日星期六

新年雜談

除夕呢度新聞一定講世界各地迎接新年嘅盛況。年年嘅片段都會有香港份。今年都唔例外喎。。。。????????!!!!!!!!!

大家有冇覺得古怪呢?

我只係覺得乜啲煙花咁假嘅? 咁我先去search吓. 原來香港今年呢個係虛擬煙花匯演 (算唔算做假呢)。我呢邊當真攞咗嚟報導。

每年嘅新年音樂會今年冇現場觀眾。但係改咗網上直播。唔知有冇blog友睇咗呢?

音樂會拍掌聲欠奉。取而代之係呢啲世界各地嘅粉絲相。
 
唔知係咪唔夠人呢?我搵到有一個重複咗四次。大家放大佢一齊搵吓啦。

節目完咗有掌聲嘅。話係預先登記嘅粉絲可以用手機傳送掌聲。都唔知係咪真嘅。

16 則留言:

  1. 香港而家乜嘢事唔可以發生,真係冇眼睇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 全世界都好混亂,美國有一大班人故意違返法例唔戴口罩到商店購物兼搗亂,又有一位美國廸士尼的員工在網上吹噓自己雖然未符合優先打疫苗的條件,但因為有親戚是醫院高層,所以巳經打咗,另外Houston有一座豪宅最少60名富貴住客竟然可以透過未經德州政府核准的渠道取得疫苗注射。英國政府又話疫苗注射可以第一劑同第二劑唔同廠,藥廠巳經即時話唔知得唔得。台灣又有應該隔離的人去看五月天的演唱會,結果因為台灣政府監控手機,所以被發現捉拿送走。唉!呢個世界好亂。

      刪除
    2. 最不可思議係話兩劑疫苗可以唔同。

      刪除
  2. 香港應該係無人機砌唔同嘅立體圖案一青馬橋、大佛…………

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係畀乜人睇呢?有禁聚令。

      刪除
    2. 睇電視都有幾多人出外倒數。可以2人組,但組組社交距離就好近。

      刪除
    3. 我覺得無人機應該都取消。

      刪除
  3. 我睇個台, 今年連倒數都求求其

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇o個個德國countdown,煙花匯演都慳皮咗。只有舞台煙花。

      刪除
  4. 奧國都咁腦殘,有前途

    回覆刪除
    回覆
    1. 搵片嗰個可能睇都冇睇。咁假都懷疑吓啦。

      刪除
  5. 其實放少啲煙花都好,今年羅馬元旦放完煙花,在地上發現幾百隻雀鳥屍體。

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.