2021年1月3日星期日

不含麩質布朗尼

 1月2 有個新年聚會。

因為封城只准一個人去另一家庭作客, 所以我哋今次係一個非法聚會。入門口盡量唔好咁嘈,費事有鄰居篤灰。
 
呢個幾特別嘅裝飾,係香腸嚟㗎。食得㗎。

我請纓話帶brownie去。

當準備開工時突然醒起有人係麩質敏感。 又唔想出街去搵不含麩質麵粉喎。於是問吓google點好啦。好彩搵到呢個食譜而我又有材料。

https://www.kuechengoetter.de/rezepte/brownies-57894

125g 牛油,150g 黑古力,兩隻蛋,200g 糖,一小包雲呢拿糖,200g 杏仁粉,一茶匙不含麩質發粉。 

疑問> 發粉不含麩質?咁發粉有乜成份呢?睇吓個包裝,除咗好多E numbers外。我嘅係有粟粉。係咪有啲牌子用麵粉嘅呢?


24 則留言:

  1. 個 brownie 畀地震 震裂咗呀!
    我一定要脅你哋,除非 賄賂我啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 乾燥,冇搽lotion呀!
      畀條腸塞住你。

      刪除
    2. 有女子係每天用男友所出,敷上面護膚。6人新年派對群組想喺 brownie 上用鮮活人工液態白雪 toppings 呀!

      致癌腸唔合我。

      刪除
    3. Icing,呢個唔係cup cake喎。

      刪除
  2. 乜事成日整布仔,你好鐘意食咩

    回覆刪除
    回覆
    1. 簡單,零失敗。呢度又唔係咁易買到。

      刪除
  3. 我買任何食品都會數下幾多個E numbers,越少越好^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見依家啲生產商用啲古怪名代替啲數字。

      刪除
  4. 回覆
    1. OK啦。我都係鍾意用麵粉嘅多啲。

      刪除
  5. 我唔咁博去人屋企呀。 費事自己做左隱形殺手。

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 因為啲騎呢防疫措施囉.
      滑雪區超多人冇人理,但係就限制人哋聚會人數。所以唔鬼睬佢.

      刪除
    2. 呢邊政府既政策都令人好忟,我已經五六日無出過門口

      刪除
    3. 其實我都好乖㗎,封城只係去超市。

      刪除
    4. 我連超巿都無去,靠送貨

      刪除
    5. 去超市我唔擔心,因為冇聽過呢邊有超市群組。
      Btw呢邊今公佈發現5人感染咗英國變種病毒。

      刪除
  7. 其實點解唔可以守規矩呢?如果人人都守規矩,政府根本唔需要set咁多規矩.唔好意思,純屬個人意見.

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為啲騎呢防疫措施囉.要管嗰啲佢又唔管。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.