2021年1月19日星期二

街頭秘製咖哩汁

 魚蛋都有好幾年冇食過喇。喺呢邊我會買包裝嘅泰國貨。

 突然想食魚蛋係因為睇咗下面個video。極少用嘅醬都特登買埋。係咪好有誠意呢.

https://www.youtube.com/watch?v=FSl_w_jGouM

兩個蒜頭切蓉(睇video佢好似只係落咗一半),約等量乾蔥蓉五六湯匙花椒油細火炒香乾蔥至焦黃。然後加蒜蓉,辣椒絲繼續不斷炒至金黃。再落一湯匙咖喱,一湯匙沙茶醬,一茶匙豆瓣醬,一茶匙柱候醬,不停撈。然後轉大火,饌酒,落一碗雞湯。再落兩湯匙蠔油,一湯匙生抽,一茶匙老抽,兩茶匙糖。最後埋芡。

係街邊魚蛋檔咖哩汁個味呀。煮咗一大碗。剩咗嘅未知用嚟食乜好. 

 

20 則留言:

  1. 回覆
    1. 為咗幾粒嘢,特登買材料整個汁,真係好有誠意。

      刪除
  2. 又係咁多種類醬料,用剩冇地方放。

    回覆刪除
  3. 買魷魚再整個咖哩魷魚😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 想整發水嗰款,但係買材料有難度。

      刪除
  4. 香料令人走出平凡,過住變幻多端精采絕侖嘅人生。

    仲加埋竹籤仿照到咁足,老闆呢串少咗兩粒喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔係好記得應該一串有幾多粒。

      刪除
  5. 回覆
    1. 我都有用炸魚蛋點過黎食,好似會索得多汁啲。

      刪除
  6. 似模似樣!
    真系好似去“掃街”的魚蛋!
    :p

    回覆刪除
  7. 早幾日打邊爐,買到"懷舊陳皮魚蛋"就係街邊食d咖哩魚蛋,細細粒果隻,好正

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得中學年代學校門口有啲好細粒嘅魚蛋賣(我冇食過),唔知係咪你講嗰種。

      刪除
  8. 簡直誠意爆棚XD
    最簡單用嚟撈公仔麵,或者煮蘿蔔:P

    回覆刪除
  9. 嘩!正喎, 但係你煮D咁濃味既野 鬼鬼鄰居不投訴你咩?
    和出前XX一齊食, 正呀.
    又或者加蘿蔔..好味.

    回覆刪除
    回覆
    1. 冬天閂咗窗,聞唔到啦。
      下次用嚟撈麵食.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.