2021年1月22日星期五

又淘寶

又淘寶開箱喇。呢啲唔使估啦.

口罩盒,香港人應該好熟啦, €1.89. 我唔多鍾意口罩套,因為覺得底同面好易交叉感染.


墊蒸籠用嘅矽膠。未試,唔知啲點心會唔會黐。 €0,94一塊
 搓手液樽仔, €1,18, 貪佢有個勾。因為我試過跌咗樽搓手液,冇得洗手,周身唔自在。
只係貪得意買, €1.25
軟膠四葉草,€1.94 一包,有廿塊。用嚟裝飾門口。
 
可以企嘅飯殼, €1.89
但係背脊有個窿,唔知洗時會唔會入水。
呢個睇過報導話係舊年日本100円店熱賣產品, €2.32。可以用佢開門,㩒掣,㩒touch screen,唔使用手直接接觸。
OK,大家估吓以下呢啲啦.
硬膠 €2.38
 
鈕一粒,有乜好估呢.咁就估吓有乜好處啦. €1.09
一個套, €1.88
有乜功用呢? €3.19
兩條膠棍, €1.38
呢個角度,等你哋難估啲。 €1.44
夾,夾乜嘅呢? 1 set €3.04

短短嘅矽膠條, €0.40
貓一隻,€1.56.  估吓佢可以托乜?
好喇,開估.
壽司蓆。個包裝壓到扁晒。買膠嘅係因為用竹蓆捲之前要包保鮮紙,如果唔會好難洗。

粒鈕好似pin 咁.
發福咗褲頭扣唔到。加多粒鈕就可解決問題。完全唔需要縫紉。
車內用嘅雨遮套。疑似出口日本嘅倉底貨。
書籤。睇見都覺得搞笑。

睇圖就明有乜用.  佢張底紙印得好精美,應該又係出口日本嘅倉底貨。 

咁啱睇咗一個日本節目介紹100円好物。搵咗啲嘉賓估吓呢條嘢有乜用同試用。見原來都唔易。於是烚隻蛋自己試吓,真係好難碌得靚(醜到我連相都冇影)。.

我好環保(其實係cheap ),唔想買淋花嘅水壺。我只係直接用膠水樽。
啲夾係夾皮㗎。好多時皮單同張皮會走位.尤其睡夢中同張皮搏鬥時.
而我好多時係人蓋皮,瞓喺啲夾上面都唔覺擁。

 紮電線用。

聽講喺日本好hit嘅扭蛋。我只係買咗一隻。見可以托筆,但係試咗, 只係鉛筆先得。買嚟托杉。


24 則留言:

  1. 書籤,鈕和夾皮夾啱用。

    回覆刪除
  2. 甩鈕爆𧘹我自己攪掂。

    車用遮袋送禮?$12店做聖誕交換禮物最化算。

    托牙刷? 瞓低用肚放餐具?

    回覆刪除
    回覆
    1. 甩鈕好求求其聯埋佢就算。
      係呀,呢度送禮價錢唔重要。
      托牙刷可能得。要試吓。

      刪除
  3. 非常有趣!
    是有創意!
    和讓人去思考的東西!
    :D

    回覆刪除
  4. 王子, 你果然變左購物狂,網上買咁多...無謂野...哈哈!

    回覆刪除
  5. 條咁老土褲掉咗佢啦
    書籤我鈎個俾你啦
    被夾多鬼餘
    企立飯勺有好多
    好多無謂嘢

    回覆刪除
    回覆
    1. 條褲未爛,唔抌。
      鈎畀我,我一定要啦。
      企立飯勺英文淘寶唔係太多款。有嘅我又唔like。

      刪除
    2. 你買咗,唔鈎了,慳返🐐😏

      刪除
    3. 我好有文化睇好多書㗎嘛,一個書籤又點夠呢。

      刪除
  6. 疫情下....買d嘢開心吓係啱嘅:P
    haha....口罩盒寫住God bless you有意思!
    四葉草装飾門口....當貼揮春(幸運):P
    紮電線出咗好耐噜!
    香港有d㩒製器係連埋個套消毒嘅。

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.