2021年1月17日星期日

冰封

 入冬後維也納第二次落雪。今次落得耐啲。噚日襯有啲啲太陽,就去Belvedere Palace散吓步。

雪景加藍天,靚。

 只係 -1C,唔算好凍。








25 則留言:

  1. 旅遊會愛C,長住我會怕凍唔願出街,好極端。

    回覆刪除
    回覆
    1. 怕已經好短嘅嘢會凍到縮晒唔見咗咋嘛.

      刪除
    2. 會咁架?多謝為我分享你嘅秘密。

      刪除
    3. 你見我咁凍都唔怕四圍去就知我有幾長啦.

      刪除
  2. 雪景加藍天係絕配,不過陰天就影相灰矇矇

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 落嘅時候去影吓相畀我哋睇呀。

      刪除
  4. 睇到…都覺得凍…
    不過…就真是幾靚!

    回覆刪除
  5. 鍾意雪景但怕凍,都係睇相算了。

    回覆刪除
  6. 今年好多地方都大雪,日韓都勁大,好想踩下雪地

    回覆刪除
  7. 雪呀!
    肥人未親眼睇到積雪呢:(

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.