2021年1月21日星期四

給利奧餐肉堡 Spam Oreo Burger

前排強國麥記推出咗期間限定但海量負評嘅給利奧餐肉堡 。喺yt見到個真身,咁整嚟睇吓係咪真係咁難食。

https://www.youtube.com/watch?v=wNEJUB_U6c0 

只係餐肉(美國知名牌子我呢度要去亞超先有,咁我買咗捷克貨)。Oreo餅刮走啲cream,然後壓碎。再加啲沙律醬。

出奇地唔難食喎。因為個麵包本身帶甜,食時食唔出餅乾嘅味。餐肉配上脆脆嘅口感,我覺得都唔錯。

24 則留言:

  1. 我哋有很多不同味道的Spam,不過無圓形的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見捷克出嗰啲好多都係圓㗎。

      刪除
  2. 全部都係細路哥喜歡嘅食材,感覺似由細蚊仔惡搞出黎,呢啲𡃁仔口味實啱王子啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係惡搞,佢真係夠膽攞出嚟賣。

      刪除
  3. 香港麥記
    前一陣都有厚切餐肉配包,或通粉...
    你都跟得好貼...
    哈哈!

    回覆刪除
  4. 強國有咩出你咁快知,你平時留意d乜鬼嘢資訊

    回覆刪除
  5. 餅乾加入餐肉包
    你可能自己接受
    但我覺得好怪
    其實你所指喺中國?
    但中國並不強,只喺喧染,
    美國才是強國

    回覆刪除
  6. 我見到咁多沙律醬就唔想食。

    回覆刪除
  7. 我都好勇於嘗試新食品,接唔接受係另一回事.....呢個極有興趣試!

    回覆刪除
  8. 呢個組合,真係好難想像可以係不難食囉.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.