2016年12月6日星期二

Nikolo

今日係一個唔係公眾假期嘅節日.  我以前都講過奧地利傳統係冇聖誕老人的, 但係有個類似嘅人物Nikolo.  佢(即係小朋友嘅父母)今日就會派禮物畀乖嘅小朋友。

禮物傳統係桔,蘋果,nuts。依家仲會有古力. 超市當然唔會放過呢個商機啦.
傳統係用個麻包袋袋。
以上嘅都係傳統。喺呢個消費年代呢個習俗已經變咗質。
報章報導十個有七個維也納人會送禮畀至愛。平均消費41歐。禮物會係古力,糖果,生果,乾果,nuts,玩具,書,衣物。現金,禮券都有㗎。

22 則留言:

  1. 咁王子已經收到至愛送嘅禮物啦!
    遲啲聖誕節25号又要送,1月1日新年又有禮物收,嘩大豐收!開心屎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 得公司一粒古力咁大把咋.
      新年呢度唔興送禮個喎.

      刪除
  2. 今日經過超市,有員工都裝晒身派朱古力,不過梗係細路先有啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 你度超市競爭真係大,咁都要宣傳。

      刪除
  3. 在超市也常見一小袋一小袋的雜乾果,可能這是西人用來送禮的傳統罷?

    回覆刪除
  4. 施比受更有福,送咗大禮畀至愛未?XXD

    回覆刪除
  5. 聖誕老人係由煙囪爬落嚟將禮物放入聖誕襪,咁Nkolo又係點送禮物呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 小朋友會放一隻鞋係門口.Nikolo就會放禮物入隻臭鞋度.但就唔知佢點出現。

      刪除
  6. 我地呢度都有報, 叫 la fête de la Saint-Nicolas, 主要法國東部會慶祝

    回覆刪除
  7. 你年年儲埋好多禮物啦!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.