2018年4月18日星期三

Maple Mustard Sauce

奧地利有一味焗豬肉。一大舊肉只係好簡單咁醃吓就拎去焗. 可想而知係食純肉味.
最近見食譜教人另整一個汁.咁我又焗一舊肉試吓先。

參考份量> 120ml 楓樹糖漿,60ml 沙律醬, 一湯匙Dijon芥末醬。所有嘢撈好就可以用.
我糖漿同沙律醬係1:1,覺得已經夠甜。
個醬真係幾好味.推介.


29 則留言:

  1. 焗一大嚿肉,用餐前厚切一片, 配上各式主食, 再淋上唔同醬汁 , 變化萬千, 連續食幾餐都唔厭

    回覆刪除
  2. 你用apple cider +蜜糖醃,仲正👍🏻

    回覆刪除
  3. 我試過楓糖+芥末, 都好味

    回覆刪除
  4. 我記得有個叫蜜糖芥末汁用來吃鴨胸的,我諗同你這個都差不多!

    回覆刪除
  5. 楓糖不常有,如用蜜糖X芥末唔知O唔OK?
    你果邊多唔多機會買到有壓味豬肉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該都好味嘅。
      講開我喺呢邊冇食過有壓味嘅豬肉。

      刪除
  6. 好簡單喎,咁要焗幾耐?

    回覆刪除
    回覆
    1. 要睇你舊肉有幾大喎.起碼個幾鐘。

      刪除
  7. 回覆
    1. 你考我嘞,我唔知中文係咪梅頭(膊頭肉)。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.