2018年6月28日星期四

Bad Traunstein

6月17開始又唔喺屋企喇。今次station喺Bad Traunstein三個星期.嚟呢度做乜呢? 下回先分解。

呢個鎮海拔九百幾米. 兩年前嚟過呢度嘅Xmas market。
雕塑花園。


雕塑展覽嘅路上.
自然景點有呢啲巨石.
其中之一嘅係呢個Wachstein.
加咗扶手做觀景台。但係要好小心行。咁大條罅開大都得。
呢個廢物利用idea幾好.

另一舊石Franzosenstein.

 另一個景點係呢個風車。屋主喺192X年起嘅。
特點係成座風車都可以移動。因應風向人手移位。
經過某家人嘅花園。茶杯都種咗花。
呢度好有鄉下風"味". 味係因佢哋嚟嘅囉.
呢三隻未見過靚仔,齊齊望向我。
某天晚上雨後只有十度.
第一次冇遮擋見到彩虹由A地到B地。

20 則留言:

  1. 回覆
    1. 鄉下地方真係冇乜嘢睇㗎。留喺呢度三星期做乜呢?你一定估唔到。

      刪除
  2. 有石雕睇幾好
    咁大條罅都塞你唔入啦
    杯種花我隔離屋有好幾杯
    d牛見到怪物
    見咁大條🌈,你行運啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 石雕,鄉下地方好個乜都冇得睇啦.
      塞我唔入,所以我要留喺呢度練仙。
      特別係佢擺到好似tea party咁.
      我重申d牛見到靚仔呀!
      第一次見從地面到另一地面。

      刪除
  3. 可能佢地未見過你呢個品種, 所以對面的牛牛看過來 XXXD

    回覆刪除
  4. 遠離塵囂,去偏僻小鎮紓壓都好。
    牛牛見到你變面好古怪, 瞬間變身單眼怪獸(相機放面),咪望多兩眼。

    回覆刪除
  5. 唔返屋企就係去睇彩虹?!……

    回覆刪除
  6. 成日唔黐家,屋企係咪可以租畀啲backpacker收返租.....XXD

    回覆刪除
  7. 係咪有大生意要斟,頂咗間spa嚟做? :p
    定係返工返到黐咗線,醫生叫你去spa嘅地方休養吓 :p
    睇見啲石罅就諗起127 hours
    啲牛似係怒啤你多啲
    btw,啲欄咁窄都可以申個牛頭出去嘅?
    我上個月一個月內就見過兩次雙彩虹!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 估得好接近喎.下回分解。
      可能角度問題覺得窄。
      我就第一次冇遮擋見從地面A到另一地面B。

      刪除
  8. 响sydney常有機會見到彩虹甚至雙彩虹,但都未見過咁嘅彩虹!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇遮擋從地面A到另一地面B第一次見咋.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.