2018年6月13日星期三

Wrocław 3

Wrocław呢度有好多呢啲garden gnome人仔. 好多人好似我咁四處集郵。



















另外town hall附近有郵局, 當然要去買郵票啦.
如果我冇事先網上睇吓有乜郵票,喺郵局我習慣首先四圍搵有冇特別郵票嘅poster或陳列品,影咗相方便同櫃台溝通。
唔明呢度點解咁多人寄嘢嘅,開咗三個counters, 前面條隊只有三個客等, 都要等好耐。到我時又要入倉攞,又要再等。問佢仲有冇其他靚靚郵票。答案係>你自己再去返門口睇啦.(即係要再排過? 唯有買三個算喇。)

23 則留言:

  1. 唔識garden gnome喎!冇興趣。
    王子喺度咁鬼耐都冇習慣呢邊慢吞吞嘅客服節奏?

    回覆刪除
    回覆
    1. 西人擺花園個d公仔.
      真係仲未慣。

      刪除
  2. 好得意呀😍俾我都一定集齊佢🙃
    你做乜唔一次過影哂想要嘅先去排啫

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知有幾多隻。
      發雞盲見唔到佢門口有show出嚟。

      刪除
  3. d公仔似擺花園個d喎
    個度一定係劉華教佢地今時今日咁嘅服務態度

    回覆刪除
  4. 真係好多公仔,係香港渠蓋都俾人偷,呢啲公仔真係有機會俾攞去當爛銅鐡咁賣。

    回覆刪除
  5. 周圍搵人仔都幾好玩架,好似去尋寶咁。

    回覆刪除
  6. 咁呢個係集郵之旅,四處搵人仔集郵,再去郵局集郵 :p
    我度郵局有時都係好慢,呢啲政府營運嘅機構嘅職員係打政府工鐵飯碗唔休做,服務態度都損係咁啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我屋企附近間郵局都好經典。試過冇人開工。

      刪除
  7. D小公仔真係整得好靚,
    值得你去“集郵”的!哈哈!

    回覆刪除
  8. 香港都可以效法吓,整個公仔街當景點…

    回覆刪除
  9. 消防員果個幾得意又有動感.....
    HK果啲通常貼晒出來,想買邊個就抄低編號畀佢逐個執

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢其實都有show出嚟,但係我發雞盲睇唔到。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.