2018年6月14日星期四

Zamek Bolków

5月31去下一個投宿地之前,友人提議去Zamek Bolków睇睇.

Zamek Bolków係一個廢堡。入場PLN 10。

下圖入去係博物館。

下圖個塔可以上去.樓梯好窄同樓頂好低。
博物館一層係槍械。
最特別我覺得係呢枝。
城堡模型。
我去呢個原本應該係咁樣。
塔頂嘅風景。



鎮中心冇點行。
呢日係宗教假期。遲啲會有遊行到呢個祭壇。

18 則留言:

  1. 乜咁好腳骨力爬上頂呀
    1槍4彈咩概念

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係好多級㗎咋.
      梗有一粒命中卦。

      刪除
  2. 山頂望落去風景優美,啲士兵睇水都醒神啲。

    冇車上王子一定唔會撐上山睇咁辛苦。

    回覆刪除
  3. 四發子彈齊射,命中率高些?

    回覆刪除
  4. 推BB車嗰家人你識㗎?一連3張相都有佢哋份,定係你呢個金魚佬想拐帶BB?
    四彈槍幾特別喎,不過而家都無人用,所以我估效果應該唔係幾好

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔識㗎,同一時間上,同一步速。
      我估係改良咗.我知依家有啲彈係一粒,射咗出嚟後分散細細粒.

      刪除
  5. 呢D乜堡物堡,王子你都應該睇到厭😂

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.