2018年6月29日星期五

療養

嚟Bad Traunstein係因為利用(不是濫用)奧地利退休保障嘅一個福利。
當你呢度痛嗰度痛到了一個年紀,醫生會建議(or 你主動建議醫生去建議)去療養酒店。退休保障會支付大部份費用退保批就可以名正言順放三個星期sick leave去療養。
此目的係希望你健健康康返去工作崗位 or 健健康康過退休生活。

退保指定嘅療養酒店遍佈奧地利。揀呢間因為友人話呢度膳食好.(我以前去過嘅啲嘢唔好食的)
自付費三星期只係175歐,包三餐。計起上嚟同自己煮嘅使費差唔多. 
餐有四道菜,主菜四揀一,全都計好晒卡路里。有時主菜啲餸唔啱食,我只揀冇鹽蒸菜配飯. 真係從未如此食得咁健康過。

嚟到首先要見駐酒店醫生。佢會按你嘅病況安排活動畀你。我就有人手按摩,水壓按摩,電療,泥漿浴,器械操等。
水壓按摩公價居然貴過人手按。圖中係水壓按摩張水床。

並唔係所有服務保險都包。好似呢個急凍室就要自付。酒店想你買呢個療程所以有一分鐘試用.
醫生首先同你量血壓。然後包好耳鼻口手腳,僅穿泳裝。入去零下十度過冷河, 之後就係零下110度. 喺密室度要不停郁。試用只有一分鐘已經冷到我揗揗震(正式嘅要stay三分鐘)。呢個急凍法話對週身骨痛好喎, 但係副作用係令血壓升高。上下壓我升咗十度呢.
另外唔知係咪因為嚟呢度大部份係老人家, 晚飯下晝五點半開始。 
咁早食完飯唯有享受吓大自然啦. 酒店周圍都係麥田.
酒店都有活動搞。好似有跳老舞啦.

28 則留言:

  1. 我都成日周身痛…
    真羨煞旁人…

    回覆刪除
  2. 凍療後你啲周身骨痛有改善?

    真係零下110°C?會凍傷喎!

    所以,凸出嘅部位要包著,你下面唔凸出,唔驚凍斷,唔駛包。

    我睇見俄羅斯人冰天雪地游凍水我都打冷震,C得啦!呢個免費我都唔貪小便宜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰一分鐘唔多覺囉.人哋最少買五個療程㗎(total 15min)
      冇帶溫度計,唔知有冇呃人.
      有泳裝咪包咗囉.
      一分鐘唔C得喎.

      刪除
  3. 真係好福利。
    你頸梗膊疼平時要做下運動先得架。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 可以㗎。平日四點後,星期六下晝,星期日全日都係free.

      刪除
  5. 乜你咁快到退休年齡啦

    回覆刪除
  6. 哈哈,比我估中你去蛇王。。。呀,唔係,係療養 :p
    咁你係醫生建議你去,定係你主動建議醫生去建議你去呢? :p
    急凍室係咪即係cryotherapy冷療(德文:Kryotherapie,你張單好似無呢個字)
    試用只有一分鐘已經冷到你揗揗震,係因為你無一邊郁一邊唱:
    Let it go, let it go
    Can't hold it back anymore
    Let it go, let it go
    Turn away and slam the door
    你嗰度做一次幾錢?我度約40蚊一次,但買package有特價,我心思思想做但又唔知係咪有用,佢哋吹到話運動員都成日做喎。
    我喺yelp度睇啲顧客寫嘅評價,好多都話凍得黎都可以接受,三分鐘都唔覺得難受喎,個職員會睇實你甚至陪你傾計等你覺得時間過得快啲
    幾年前就係有一單做cryotherapy做到凍瓜咗嘅新聞,個女仔真係變咗Frozen:
    https://www.cnn.com/2015/10/27/health/cryotherapy-death-health-trend/index.html

    回覆刪除
    回覆
    1. 係療養!!!!!
      主動建議醫生去建議啦.
      因為試用,我張單係冇呢項㗎。(我估張單係會send去保險公司)
      EUR77.40五次.
      個職員播強勁音樂。

      刪除
    2. 77歐五次,平均15歐一次,抵喎,試吓做啦,你出到去未必有得做,就算有都未必咁抵 :p

      刪除
    3. 唔會,做時要唱let it go, let it go...跳埋Frozen 個Elsa嗰隻舞,就唔會凍㗎啦 :p

      刪除
    4. 但係周圍啲嘢會好似Elsa咁結冰喎.

      刪除
  7. 名正言順放三個星期......@@
    人手按係男定女XXXD
    平時王子dinner係幾點㗎呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 男女都有,睇吓佢安排邊個技師。
      多數有肉囉.但係配菜係奧地利啲麵團嘅東東就唔啱我食.

      刪除
    2. 哈哈,原來我問非所答。真係好適合做政客。
      Around 7 p.m.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.