2018年6月2日星期六

Kufstein 3

5月24呢日去咗Kufstein一間玻璃廠參觀。



上圖中間嘅圓球係用酒杯砌的。
The father of modern wine glasses
呢間公司1756年成立。但係展館冇古董睇.

唔同酒配唔同酒杯。
整玻璃嘅模

然後就入廠睇.






大約用咗三分鐘就整咗一個花樽。
呢度有好多個爐,我齋睇都流晒汗。所以呢度附加員工更衣環節。
呢啲爐係廿四小時都燒梗。玻璃嘅原材料就喺呢度熔化。
呢位員工負責整酒杯。





佢有把尺度厚度,大小.
仲有一位員工即時QC,但都過唔到關.連續整咗兩隻都報廢。
廠就係咁大.
另一邊負責清洗啲製成品。
工具
之後睇一個介紹。我覺得幾無謂。重點係酒杯要帶出酒嘅色香味.

臨走前當然設計到你要經過佢舖頭。據講佢哋產品最多出口去美國。強國都可以買到。
畀次貨仲要次一級嘅貨。都要十幾歐一隻。行外人嘅我就睇唔出有乜問題。
唔知係咪for中國市場。



26 則留言:

  1. 製玻璃同煉鋼鐵差唔多要受高溫
    杯要帶出酒嘅色香味都好高難度
    大吟釀用紅酒杯飲咁豪

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個品牌會特別設計帶出酒嘅色香味。
      大吟釀貴嘢嚟㗎?

      刪除
    2. 即係さけ囉,純米大吟釀閒閒地幾萬円

      刪除
    3. 原來即係さけ,咁又大杯咗啲喎.

      刪除
  2. 自動化生產唔駛啲技工咁辛苦,次品率又低,售價可以平宜好多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁就唔矜貴,唔可以同強國出品揮。

      刪除
  3. 開始時仲以為介紹酒,有些人飲酒都好講究隻杯架。

    回覆刪除
  4. 以前啲人成日講吹玻璃好傷肺, 我一直唔知點解

    回覆刪除
  5. 我係威尼斯都睇過,不過無入到裡面參觀

    回覆刪除
  6. I noticed this brand when passing the liquor stores. Wasn't aware it was an Austrian brand. No wonder the name sounds German.

    回覆刪除
    回覆
    1. I am living in Australia. There are many alcoholics :)
      I think it's also available in some department stores in HK.

      刪除
  7. 我都好鍾意參觀這些工作坊,睇製作過程。

    回覆刪除
  8. 個光頭亞伯係咪新手呢?連續整咗兩隻都報廢 :p
    次貨可能你要攞個正貨放埋一齊細心比一比,先睇得出有乜問題?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我懷疑佢係臨記,有人參觀就扮整。
      可能真係要咁樣睇.

      刪除
  9. 可能有啲小汽泡已是次貨....
    多唔多強國團去睇?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能係。
      我同事以前有團去過.而我喺Kufstein嘅時候唔見有華人團。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.