2018年6月7日星期四

Enns

5月27 參觀完集中營,去下一個目的地Enns. 嚟呢度係睇OÖ Landesaustellung.主題係古羅馬。除咗Enns,仲有其他幾個地點,但因為唔順路,冇去.

市中心四周。


Museum Lauriacum就係展覽地點。
影相要簽聲明不可作商業用途。咁煩,我又唔係第一次睇啲古羅馬嘢。唔影唔緊要,費事簽。
睇完先知Enns附近出土咗好多古羅馬嘢。
另外真係唔好話人,都有奧地利人喺博物館大聲講嘢。我去邊呢家人就去邊,嘈到呢....完全冇心機睇.
睇完出嚟門口集合咗啲old timer同young timer. 即係乜車都有.
之後再行吓個城堡Ennsegg外圍。




某麵包店出嘅古羅馬包。

33 則留言:

  1. 係特登跟住你 大聲講嘢㗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋覺得醜醜嘅佢哋就覺得靚靚。😱

      刪除
    2. 佢哋冇將西方標準放喺東方人身上,反而建立咗另一套具有東方味道嘅靚樣,果啲特徵如細眼丶鼻扁丶鳳眼丶高額……確實好醜。

      刪除
    3. 依家亞裔荷李活女星都唔係咁樣啦。

      刪除
  2. 個包外形幾靚喎,唔知好唔好味?

    回覆刪除
  3. 咁多陀螺凳
    影相搞咁多野,唔影都吧
    世界大同嘛
    古老包有冇試

    回覆刪除
    回覆
    1. 陀螺凳貴嘢嚟㗎。
      費事簽。
      冇開舖。冇得買嚟試。

      刪除
  4. 唔係洋人一定有禮架, 好多都一樣無教養

    回覆刪除
  5. 羅馬包之前有見過類似的龐貝化石

    回覆刪除
  6. 啲櫈好唔好坐?塑膠㗎?坐落去係咪可以360度遙擺?
    嗰家人係咪跟住你尾講你是非?:p
    btw,可唔可以唔好開個Captcha呀?有時留個言都要攪好耐 :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 膠㗎,貴嘢嚟㗎,可以360度遙擺.
      佢哋話未見過咁靚仔嘅亞裔,死跟。
      我冇set Captcha個喎.咁古怪?

      刪除
    2. 可能Captcha 嘅 default 係 set 咗 yes,你要 set 返 no.
      Settings --> Posts, comments and sharing --> Show word verification = No
      呢度有教:
      http://morefromyourblog.com/turn-off-that-stupid-captcha/

      刪除
    3. 我check咗,係set咗no喎.但係我試轉zes再轉番no。你睇吓仲有冇?

      刪除
    4. test咗,都仲係要驗證喎,你改完有無click "save settings"㗎?

      刪除
    5. 當然有save settings啦.再試多次.

      刪除
  7. 試咗,都仍然係要驗證喎,算喇,由佢喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 乜咁古怪㗎。其實一直係咁定係依家突然係咁?

      刪除
    2. 會唔會係blogspot改咗政策,唔係blogspot用戶先要呢?

      刪除
    3. 印象中係一段時間之前開始係咁,但唔記得幾耐之前喇
      唔係blogspot用戶先要 <-- 我估你啱,我之後search吓,睇到google有講

      刪除
    4. 唔喇,可以唔登入我會盡量唔登入,唔想google將我喺網上做過咩都紀錄晒入去大數據

      刪除
    5. 咁又係,避得就避。FB我都冇用.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.