2018年6月18日星期一

Teplické Skály

6月1 呢個目的地係plan行程時發現嘅。原來除咗德國嘅奇石林,捷克都有. 原先計畫去Adršpašsko skály (德文Adersbacher Felsen),但係搵咗一間距離5km 嘅平住宿。
Střmenské podhradí 181, 549 57 Teplice nad Metují
去到酒店先知呢邊都有一個入口Teplické Skály (德文Wekelsdorfer Felsen). 咁就喺呢邊入啦. 入場CZK100。

開頭係樹林。

慢慢開始有嘢睇.
呢堆係芝士喎.
呢度好多遊客。
有名稱同方向指住啲景點.
呢個係等待中嘅獵人。


巨人條褲。
新娘子
山路唔難行。

白鴿。
大熱天時,行到石縫間感到凍的,出埋口煙。




呢個話係禮拜堂。有好多人放咗啲錢喺度.(三人圍觀嘅位置)
我睇英文好小心的。唔係giant ball,佢寫giant's ball。
箭咀指話係狗。我見係snoopy囉.
印第安人.

皇冠。
海嘯。因為好似巨浪咁彎的。




印加老人。
熊貓。
野豬與狗。我只見野豬
瑪利亞與聖嬰。
神父
牙籤。
北極熊。



下圖係手持雪糕。
回程再經過呢三百級,上去山頂嘅觀景台。但見只有一個半鐘就閂門,上到去落番嚟未必夠時間行到去出口.咁慳番啲腳力.
慢慢行,行一圈都已經用咗兩個半鐘。如果有時間,有腳力我估係可以行去另一出口Adršpašsko skály 的。
下次有機會會去埋Adršpašsko skály嗰邊. 記低個地址先>
Dolni Adršpach 26, 549 57 Teplice nad Metují

23 則留言:

  1. 嶙峋怪石,不同角度,不同面貌!

    回覆刪除
  2. 唔知係我想像力唔夠豐富,定係揸機嗰條友攞景角度太屎啦!唔覺似喎!😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 更明顯係你思覺失調,有幻覺。😱
      我估要拍番粒丸仔睇會好啲。😝

      刪除
  3. 芝士唔似
    獵人似,新娘似望夫石,印第安人似金剛,牙韱咁粗俾河馬用
    300幾級跑上去啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 芝士少少似啦.
      巨人用嘅牙韱.
      你跑啦.

      刪除
  4. 呢處唔錯,有景睇又可行山運動。
    乜snoopy唔係狗咩?哈哈

    回覆刪除
  5. 我鍾意行呢D woodland 但太崎嶇就怕有危險。

    回覆刪除
  6. 芝士嗰張似係漢堡包多啲 :p
    行到石縫間要小心,電影127 hours條友就係咁卡住咗出唔倒嚟

    回覆刪除
    回覆
    1. 歐洲人第一時間只會諗起芝士。
      呢度冇咁危險。

      刪除
  7. 看奇石,似什麼好主觀…

    回覆刪除
  8. 你唔講仲以為你返咗大陸旅行XXXD
    Giant's Ball如果在大陸應該好多人去摸.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 大陸嘅我未去過添。
      摸咗會好生養。kakakakak

      刪除
  9. 好多石呀,我有啲驚行唔過,哈哈哈

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.