2018年6月22日星期五

KFC Coleslaw

突然好想食KFC嘅coleslaw沙律。於是買齊材料整。
http://www.geniuskitchen.com/recipe/top-secret-recipes-version-of-kfc-coleslaw-by-todd-wilbur-33489#activity-feed 

一個椰菜切碎(約八杯),1/4 杯紅蘿蔔碎,兩湯匙洋蔥碎,1/3杯糖霜,半茶匙鹽,1/8 茶匙胡椒,1/4 杯奶,半杯mayo, 1/4 杯butter milk(我冇落),1.5湯匙白醋,2.5湯匙檸檬汁。
我落得太多紅蘿蔔,搞到個汁粉粉地紅。味道同一樣,只係我嘅椰菜硬咗啲。下次要用扁椰菜整。

22 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢隻我呢邊冇㗎。可能唔係傳統嘢。

      刪除
  2. 👍🏻👍🏻沙律適合炎熱夏天。

    回覆刪除
  3. 就係沙律菜出事,耆英王子唔好食生嘢!

    回覆刪除
  4. 我到依家都認為KFC的coleslaw 係最好食嘅。

    回覆刪除
  5. 1/3杯糖霜====>祝增肥成功XXD

    回覆刪除
  6. 咁味道有幾成似KFC出品呢?

    回覆刪除
  7. 我覺得食coleslaw會趙到個口好累 :p

    回覆刪除
  8. 剩係要記住買乜材料,頭都大……

    回覆刪除
  9. 以為你介紹奧地利KFC添😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 講開都有幾年冇幫襯過維也納分店.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.