2018年6月11日星期一

Wrocław 1

返咗維也納,第朝5月29開始長征Part 2。呢次係同埋波蘭友人一行四人. 坐咗5個幾6個鐘車到咗波蘭嘅Wrocław。
火車站。18XX年起嘅。

售票處仍然好土氣。
The Anonymous Pedestrian
Renoma 二十年代起嘅shopping mall。友人話呢度係第一個有電梯嘅mall。以前好多人專登嚟呢度用.
歌劇院。
Hotel Monopol, 1892起嘅.
到咗行人專區,好多檔口仔. 有食嘅, 有用嘅.

Town hall. 喺呢度見有中國團。疑似香港團都見有.

廣場唔知有乜活動,有食檔。




好似香港咁賣雞蛋仔喺我去過嘅歐洲城市第一次見.
Pomnik Aleksandra Fredry (Aleksandra Fredro Monument)
Town hall喺廣場中間,四圍都有樓圍住。

中間嗰棟係town hall另一面。

第一餐當然要搵波蘭菜食啦.去咗相中左邊黃色嗰棟。
行吓行吓去咗餐廳嘅後面。問吓原來已經係另一間餐廳。食物價錢平啲喎.於是坐低啦.
觀察結果>其實係同一個廚房。前舖貴,high啲,後舖平民一點。
食咗我至愛嘅煙芝士。
同埋bigos (酸菜炖肉)。

冇電話嘅電話亭。
Plac Solny廣場

最遠嗰棟係大學圖書館。
Royal Palace
Puppet Theatre
5月30 
呢度嘅印象係遊客區以外嘅地方好殘舊,連馬路都可以係咁樣。
酒店附近嘅mall。
呢度mall多,餐廳多, 銀行多. 撳錢好方便。但係匯率好參差.又因好易搵到ATM,好易格價。我格咗三間, "Bank Poland" (正式 個名唔記得) 最好。

冇訂酒店早餐,去咗另一個mall一間cafe食. 有波蘭嘅donut.
見呢間用咗民族圖案整嘅嘢。好啱做手信。
之後跟波蘭友人去想當年.
等搭電車中。呢度係大學城,好多年輕人. 我嘅平均年齡即刻拉低咗.
友人讀過嘅Universitz of Environmental and Life Sciences.相中係新建嘅校舍。
呢個學系嘅主樓。
入面有間博物館。




18XX年嘅家畜模型。

待續。。。


37 則留言:

  1. 保存到咁多古蹟真好
    個電話亭都成為古物
    雞蛋仔有冇食
    買咩手信
    煙芝士超正
    遊客區以外地方殘舊,好多國家一樣
    以你倍計年紀及人生經歷,咪認佢地教授囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 雞蛋仔冇食啦.
      嗰間我冇買呀。
      煙芝士真係好好食.點果jam最正。
      教乜系好呢?

      刪除
  2. 睇完第一集,令我想起四年前嘅波蘭遊......

    回覆刪除
    回覆
    1. 去左華沙及克拉科夫,希望有時間可以寫下,跟大家分享。

      刪除
    2. 華沙我未去過.咁等你分享。

      刪除
  3. 我留左一次言,需要核准才發佈,新政策?

    回覆刪除
  4. 我細細個係行有冷氣嘅店鋪/商場,電梯又冇所謂。
    行人銅像前面係漸進䧟入地下有乜意思?
    煙芝士係咪有陣煙燻味?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我細細個好怕用電梯,次次都PK.
      唔知乜意思
      係呀,一陣煙燻味㗎。

      刪除
  5. 博物館內的模型係咪人力車呢?!

    回覆刪除
  6. 又大長征?成日唔喺屋企,白交租 :p
    火車站售票處仍然好土氣係因為想保留18XX年嘅風貌?
    點解唔食雞蛋仔?貴?
    雞蛋仔旁邊嗰啲黑色野咩嚟㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇諗過白交租呢點添。
      共產feel.
      雞蛋仔都唔係新鮮嘅.
      似係古力粒

      刪除
    2. 每逢有大長征,你可以喺airbnb出租你屋企 :p

      刪除
    3. 我怕人哋燒咗我間屋喎.

      刪除
    4. 所以要小心睇吓其他屋主對租屋者嘅評語囉
      係喎,你度租apartment使唔使買保險?我度有啲會係合約度寫明一定要買

      刪除
  7. 可能老闆是在HK買果個雞蛋仔夾返去整
    HK第一個有扶手電梯果個商場有冇去過?

    回覆刪除
    回覆
    1. 潮流嘢我估啲食具店有得買。
      即係邊個?但我記得細個時特登去一個mall搭電梯。

      刪除
  8. 點解唔買蛋仔試吓有冇香港風味?

    回覆刪除
  9. 我十年前去波蘭,覺得好有生氣

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.