2018年6月26日星期二

估吓係乜

奧地利好常見嘅。估吓係乜?

好多時係喺cafe見嘅。
............................
........................
......................
..................
...............
............
..........
.......
....
...
..
.
.
.
圖書館有冇用我就唔知喇。

35 則留言:

  1. 夾報紙。乜你啲報紙好似雜誌咁細架。

    香港啲免費報(尺寸細過畀錢報紙)有書釘唔駛要呢個夾。

    你唔放本雜誌,我會估天線或燒烤夾。

    回覆刪除
    回覆
    1. 畀錢報紙有d係咁細架.
      正常size報紙會用大啲嘅托。

      刪除
  2. 好多時係喺cafe見嘅 <-- 你度啲cafe有免費雜誌睇?
    圖書館有冇用我就唔知喇 <-- 乜你喺度咁耐都未去過圖書館,白鴿轉都無?

    回覆刪除
    回覆
    1. 報紙多.
      好似去過一次咋.啲書都睇唔明,無謂去啦.

      刪除
    2. 去圖書館唔一定係睇書,可以睇報紙雜誌,借CD,DVD
      就算啲書睇唔明都可以睇食譜書,好多圖片嘅書,公仔書,話唔定有中文書,日文書呢?
      如果你想學好德文可以睇小朋友嘅故事書

      刪除
    3. 要接觸德文其實四圍都有,唔一定要睇書嘅。其他語言嘅書真係唔知有冇.

      刪除
  3. HK圖書館用果隻好鬼重,唔好用

    回覆刪除
  4. 我以為BBQ用的工具添!
    哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過。。。同樣都是叉住D野!
      今次係叉住份報紙囉!
      哈哈!

      刪除
    2. 哈哈,咁當你啱一半啦.

      刪除
  5. 回覆
    1. 對!!正常size報紙會用大啲嘅托。

      刪除
  6. 回覆
    1. 冇影低添。
      最左邊支棍有條幼鐵支,扭開,將鐵支放報紙中間嗰版,扭番埋。希望你明白啦.

      刪除
    2. 搵到一個製作過程。
      https://www.facebook.com/ORFWienheute/videos/1966325546729469/

      刪除
    3. 影片讓我又識多些野!
      :)

      刪除
    4. 見到條幼鐵支,明白啦. 第一張相見唔到!

      刪除
    5. Did they speak standard German in the video? Is high German indeed standard German?

      刪除
    6. 介紹嗰個係講high German但係奧地利口音. 製作嗰個就唔知係邊度鄉下。

      刪除
  7. 你唔講我仲以BBQ用的燒烤叉…哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果我有講係木造你就唔會咁估.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.