2018年6月23日星期六

Wir sind Wien

今年Wir sind Wien嘅活動一來唔係太吸引,二來又冇時間. 只係去咗兩個咋.
6月5 輪到我住嘅第五區.屋企附近個廣場仔放咗部open piano。

唔知係咪你想彈就可以去彈.
6月7 到咗七區嘅MQ.
表演莫札特嘅歌劇Don Giovanni
係full version,表演由夜晚七點到十點。
冇做定功課, 所以唔知個故事噏乜.
雖然係免費,但係圍觀嘅人唔算多.















不知不覺,企喺度睇完上半部。但又唔想罰自己企多個幾鐘。都係走人喇。
中場休息啲樂師就即煲煙。


20 則留言:

  1. 你未見過”play me,I’m yours”咩?YouTube 都大把啦
    大媽拖篋當題材

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢邊冇見過喎.你講開我有印象喺yt睇過.

      刪除
  2. 唔知講乜,就冇乜好睇啦。

    回覆刪除
  3. 一地泡, 唔知以為係獎門人super 啲遊戲

    回覆刪除
  4. 日前我响樂富嘅商場都見到一部"Play Me"

    回覆刪除
  5. 唔知講乜都睇半場,係對慳錢少布濕透服裝充滿期待?仲乜唔快閃。

    回覆刪除
  6. 第18張佢哋係咪帶咗太陽眼鏡?仲以為你無啦啦幫佢哋隻眼打格添 :p

    回覆刪除
  7. 咁咩活動先吸引王子呢?

    回覆刪除
  8. 係咪演藝系D學生當實習?

    回覆刪除
  9. 都多元化,好過淨係得旺角跳老舞😆

    回覆刪除
  10. 邊個可以睇足3 個鐘 opera? 我覺得太長會好悶喎

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.