2018年6月9日星期六

Orange Cream Cheese Walnut Brownies

橙同古力我覺得係好夾嘅。當見到以下個食譜就mark低要整。
http://www.bakeforhappykids.com/2017/09/orange-cream-cheese-walnut-brownies.html

180g cream cheese, 35g 糖霜,一個橙皮蓉撈好備用。
Brownie就跟我整開嘅方法。125g 牛油溶液,一杯糖,半杯麵粉,兩隻蛋,半杯古力粉,適量古力粒,合桃。再跟佢呢個食譜落茶匙發粉. 撈好.
先放一半brownie糊,再隨意放啲cream cheese。再落餘下brownie糊同cream cheese。輕輕撈一撈。焗!
可能有cream cheese,呢個比我整開嘅brownie軟身好多.
味道非常好. 推介。

29 則留言:

  1. For happy kid 一定啱你啦!

    宴請老友鬼鬼都得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 為我而設啦.
      呢個乜人都啱食.

      刪除
    2. 點解最新一篇文我留唔倒言, 撳「發佈」後 彈咗句『 你的留言需核准後方可完成』,留言冇咗?????

      刪除
    3. 因為XX痕set錯咗setting囉.

      刪除
  2. 1杯糖=200g?
    用cream cheese 就整雙層嘛

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇秤有幾重。一隻coffee mug咁多囉.
      麵糊又冇咁多嘛.

      刪除
  3. 食件野都用兩隻碟?唔怕洗碗麻煩? :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來你有洗碗機,我以為你度唔興
      你部機幾大部?如果唔係好多碗碟,放唔滿部機就好晒水電

      刪除
    2. 呢邊興用㗎。我只係住過一處係冇.

      刪除
    3. 咁你係咪將啲污糟碗碟放喺磁盤幾日,等儲夠先開機?唔係好浪費水電喎

      刪除
    4. 污糟碗碟放入機,等到滿先開機洗.

      刪除
  4. 朱古力同橙蛋糕我接受,但唔鍾意食有橙味的朱古力。

    回覆刪除
  5. 唔通我真係聞到味? 一入黎又係見到食...果真有食神.... Ha Ha Ha...
    不過,我梗係覺得呢種會好鬼甜...

    回覆刪除
    回覆
    1. 連續出咁多篇遊記都唔入嚟,一post食嘅你就出現。

      刪除
  6. 妖,搞乜鬼留唔到言?打一大篇冇哂😡

    回覆刪除
    回覆
    1. 昨晚我都留唔到言, 今晚再嚟試吓, 竟然見到昨晚嘅留言出現番!

      刪除
  7. 終於有嘢食嚕.....雖然外型唔多靚仔,但我相信整得幾好食XD

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.