2016年10月11日星期二

善用資源

某日行公園,大道兩旁都係栗子樹。

見有人喺樹身掛咗啲紙,以為係宣傳啲乜乜. 睇睇...用栗子洗衫?
講清楚一啲。係horse chestnuts (德文Rosskastanien),係有毒的,唔可以食用.
試吓冇蝕底。執咗幾粒.
八粒栗子一開四,用300ml 暖水浸過夜。隔走啲栗子後啲水當洗衣液咁用.
我啲衫唔係太污糟,我又落咗柔順濟, 冇明顯見到個功效。但係google過見啲人話work嘅。

30 則留言:

  1. 係咪有第二隻品種真係得架?不過,我都係用番皂粉。

    回覆刪除
  2. 初時仲以為當洗衣球 XD

    回覆刪除
  3. 我地叫呢D做 conker,公園大把啦,小朋友用來玩conker fight

    回覆刪除
  4. 早前有朋友執到很多栗子,他也說過馬栗有毒不能吃,但就冇講有甚麼不同……
    王子,兩者相似嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 相中我手上嗰啲好似令啲囉. Google過包住粒栗子嗰個殼係唔同樣嘅。

      刪除
  5. 其實馬栗都係食唔到嘅,煮極都係好硬㗎

    回覆刪除
  6. 八粒栗子一開四 <-- 用刀切?咁把刀咪有毒囉?切完使唔使將把刀消毒?
    有種叫soap nuts嘅東東都係可以用嚟洗衫,唔使浸過夜,方便過horse chestnuts

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇消毒喎.冇中毒.
      soap nuts好似話印度嗰頭先有.

      刪除
    2. 我度南部都有種植,大陸,台灣,南亞國家都有
      amazon同ebay有賣

      刪除
    3. 有horse chestnuts代替唔使買啦。

      刪除
  7. 呢種應該叫-無患子-有些有機店都有賣~出好多產品架!!

    回覆刪除
  8. 第一次見,如果真係掂唔錯喎

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 係有毒嗰種,食嗰隻唔可以洗衫㗎。

      刪除
  10. 栗子可以咁用真係第一次見,王子以後用這方法可省回買洗衣液錢呀.^^

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.