2016年10月29日星期六

Italian dressing

最近買咗一set三個嘅防漏玻璃盒,帶lunch就可以帶啲有汁嘅野喇。首先想帶pasta salad。
網上搵到一個係有洋蔥,芝士,吞拿魚同嘅Italian dressing。即刻搵埋個dressing食譜啦.
http://www.pauladeen.com/easy-italian-dressing

6 tablespoons  olive oil, 2 tablespoons white vinegar, 2 tablespoons fresh parsley, chopped, 1 tablespoon lemon juice, 1 teaspoon dried basil,  1 pinch oregano, 2 cloves garlic, salt and pepper.

好食呀!

25 則留言:

  1. 都喺果度咁耐,點解依家至肯花錢買套密封盒呢?剛剛決定咗入籍?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為以前我唔使stay咁耐,唔使帶lunch。

      刪除
  2. 我家宅男帶午餐都係防漏玻璃盒,入微波爐較安全。

    回覆刪除
  3. 我屋企主要用L字頭嘅韓國牌子,同姨媽牌,你用咩牌子呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實喺屋企我唔用盒㗎。一係成碗嘢放雪櫃,一係入膠袋。
      之前帶lunch我係用啲小學雞三文治盒。

      刪除
  4. 意大利汁,以前我有整,除以上說的材料,我會落埋青、黑橄欖碎,有時還會加少少 anchovies 呢!

    回覆刪除
  5. 帶玻璃盒唔怕打爛咩?其實你唔使特登買,平時喺超市買啲樽裝野,如果個樽係寬口嘅mason jar,都可以防漏,用嚟帶lunch都得
    膠盒都有防漏㗎,不過如果係有油嘅食物,我都係用玻璃盒,始終膠盒比較難去油
    你之前又話唔帶lunch?

    回覆刪除
    回覆
    1. mason jar我試過㗎喇,覺得好難畢啲嘢嚟食.
      小心d咪唔怕打爛囉.
      我都覺膠盒好難洗角位啲油。
      依家要帶啦。

      刪除
  6. 回覆
    1. 冇量幾多粉,我煮咗一大兜。六湯匙都好似唔夠咁囉。

      刪除
  7. Italian dressing. Does it means olive oil + vinegar and oregano?

    回覆刪除
  8. Pasta 凍食好怪咁,呢個唔啱我 :p

    回覆刪除
  9. 乜有啲唔防漏㗎咩?@@邊個會買?......

    回覆刪除
    回覆
    1. 例如三文治盒,放冰隔嘅食物盒都可以唔是防漏。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.