2016年10月20日星期四

Kielbasa腸

今次跟食譜整波瀾嘅Kielbasa腸。

為方便自己,我已經計過晒啲份量.  以下大約整六塊。
300g豬絞肉,5g 鹽,9g 蒜蓉,3g oregano ,1g 胡椒。(整肉餅就加埋浸過奶嘅舊方包啦,約一塊)
簡單嘅味道。啱食. 我lunch已經係凍食,都有人話好大蒜頭味呢.

22 則留言:

  1. 9g蒜茸梗係唔少啦,靠害啦你😖

    回覆刪除
    回覆
    1. 臨近Halloween有好多吸血鬼,要預先食多啲呀。

      刪除
  2. 回覆
    1. 咁大食㗎。相中係我個lunch喇。

      刪除
  3. 回覆
    1. 帶lunch要凍食,唔可以帶飯類。

      刪除
  4. 回覆
    1. 你唔記得咗嗱,我唔整腸只整肉餅。

      刪除
  5. 要機攪或用手撻?彈唔彈口呀!
    不過鬼佬嘢好少彈口嘅……
    我諗好似整中式肉餅咁,你加少少水和生粉,橽到起膠相信會正啲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇撻呀.又唔係整中式,唔彈口唔緊要啦.

      刪除
  6. 做乜用紙巾包住?唔環保喎 :p
    btw,如果唔夠飽可以加涼麵,酸辣涼麵好正㗎 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 多油吸吓囉.
      酸辣涼麵? google吓先.

      刪除
  7. 唔錯喎,我個仔一定超鍾意。

    回覆刪除
  8. 都係自己整肉餅肉腸最正.

    回覆刪除
  9. 腸變餅又得,得咗
    食完唔好話vampire,人見到你都唔敢同你傾計XXXXD

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.