2016年10月9日星期日

早餐腸

第一次有一本食譜書嘅嘢係我全部都想試。呢本書係教大家整自家製腸仔,但係我冇嗰架生,又唔想掂啲腸衣。咁我就整肉餅or肉丸好了. 第一個試嘅係Frühstückswürstchen早餐腸仔.

食譜嘅份量好多, 我梗係冇跟啦. 你有幾多肉咪自己計數囉.
份量我照跟佢打>> 2.3kg 豬肉,42g 茴香籽, 42g 鹽,25g 薑蓉,21g 鼠尾草,7g 辣椒碎,9g 糖,9g 黑胡椒。
整肉餅我再加咗浸過奶嘅舊方包。
幾好味,但我冇印象早餐嘅腸仔有呢個味囉.

39 則留言:

  1. 個樣幾好味,你配咗乜嘢一齊食?

    回覆刪除
  2. 腸有N多種,你冇奶油食勻囉

    回覆刪除
  3. 激讚嚿充大頭鬼嘅隔夜麵包,慳咗買肉錢打斧頭,嚿肉餅又大份咗好開心,食落飽肚又唔影响肉餅味道。多個方法清梗啲隔夜麵包,一個人買一磅麵包,驚放得耐會發霉要扔落垃圾桶浪費食物,唔想迫住餐餐都食麵包咁慘,咁樣整係食咗麵包都冇麵包味幾好呀!

    呢個肉餅我可以成日食都得,跟書一次過做三種唔同味道,三日食九餐都唔厭喎!跟飯、公仔麵、意粉、米粉、薯蓉、麵、沙律菜、麵包、粥、通粉、蕃薯……

    回覆刪除
    回覆
    1. 浸過奶嘅舊方包可以令啲肉冇咁鞋㗎。
      呢個肉餅百搭啦,乜都啱.

      刪除
  4. 整肉餡就同整肉丸差不多,最緊要係撻得勁至會彈牙好食,但你好似冇寫要加水份?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇加喎,食譜都冇.我整開都冇落㗎。只係蒸肉餅我先加水.

      刪除
  5. 整腸仔要咩架撐?
    唔想掂啲腸衣咪整無腸衣嘅腸仔囉
    我去超市都係買無腸衣嘅腸仔,因有啲腸衣真係趙成個鐘都趙唔爛

    回覆刪除
    回覆
    1. 塞啲肉入腸衣嗰個嘢。
      冇腸衣腸仔佢點定型㗎?

      刪除
    2. 都係雪硬佢再煎或焗囉,呢個教你用間尺:
      youtube.com/watch?v=jOAp79BIcUM
      亦都有啲人用保鮮紙包到實一實,放落滾水度淥熟佢

      刪除
    3. 用保鮮紙包呢個方法唔錯。👍

      刪除
    4. 但如果要放落滾水度淥熟佢,就要用啲耐熱嘅保鮮紙

      刪除
    5. 我買嘅保鮮紙唔知可以耐熱幾多度.

      刪除
    6. 個盒應該有寫,無寫即係唔耐熱,起碼係microwave‐safe,耐熱嘅係厚啲㗎

      刪除
    7. 乜唔係所有都microwave-safe嘅咩?

      刪除
    8. 我度啲生產商要test啲產品而又pass咗,先可以喺個盒度寫明microwave-safe,如果無寫,可能係生產商費事晒錢test,未必唔係microwave-safe,但為安全起見,都係用有寫明嘅好啲

      刪除
    9. 記得細個時初初有保鮮紙時係有分.之後唔多覺有人提,仲以為全部都進化咗.

      刪除
  6. 撈埋隔夜包唔駛食咁多肉

    回覆刪除
  7. 整腸仔好多大工程, 整肉丸方便得多, 等我得閒整下呢個食譜先,
    請問腸仔要預先煲熟才去煎嗎?有無話要幾多度水溫去煲? THX.

    回覆刪除
    回覆
    1. 本食譜又冇教人點煮嚟食喎. 但係我呢度啲人係直接煎熟,唔會預先煲熟佢先.

      刪除
  8. 好似美式早餐啲sausage咁.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦?我要睇睇個作者係邊度人嚟嘅先。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.