2016年10月18日星期二

Viennale維也納國際電影節

又到咗維也納國際電影節喇。今年有兩齣港產片上。港產片我真係out咗十世。睇個名get唔到即係邊齣添。

兩齣各上兩場咋. 原本想去睇,但係睇吓放影時間...平日中午。。。邊有時間呢 or 一係晚上十一點。。吓?  第日唔使做咩。  所以放棄唔睇lu。


24 則留言:

  1. 你份工要睇戲架!向上司提吓係國際猛片必須要睇。

    回覆刪除
  2. 「特工爺爺」同「樹大招風」

    回覆刪除
    回覆
    1. 「特工爺爺」乜用咗普通話㗎!!!

      刪除
  3. 電影節,我已沒留意有n年了……
    甚至連奧斯卡我也沒有注意呢!

    回覆刪除
  4. 我淨係睇過特工爺爺網評,超差喎

    回覆刪除
  5. 係咪年年都有港產片?
    咁有無其他國家嘅電影你係想睇嘅呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 差唔多年年都有。
      非英語嘅我唔想睇囉,我唔想追德文字幕,睇唔徹。

      刪除
  6. Play "10 years", more attractive, haha

    回覆刪除
  7. 都係要有動作去吸引老外

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.