2016年10月17日星期一

Hinterbrühl bei Wien

10月14 星期五去咗維也納附近嘅Hinterbrühl bei Wien 主要參觀Höldrichsmühle呢間酒店。

喺我個blog酒店通常都唔開名嘅,但係因為呢度係遊客景點,例外啦.
上圖呢個位就係舒伯特首"菩提樹"曲中嘅水井同菩提樹.
(可惜呢度冇嘢係original,樹係重種,建築物係重建,因為二次大戰時炸咗)
古畫中當時嘅建築物外貌。
 酒店有自家手信, Schubert-Torte.
係我最怕食嘅罂粟籽.中伏!
自家甜品.Milchrahmstrudel
 喺呢間酒店有乜好做呢? 其實呢度附設騎馬學校。


了解一吓一個畀管理層進修嘅課程。
從同馬嘅溝通,學習改善同下屬嘅溝通。
我最怕啲馬臭味,當然冇參與啦.

另一喺呢度可做嘅係踩mountain bike,酒店可以安排租車。
我平地都唔識踩,踩乜鬼mountain bike. 但係行樹林時真係見好多人踩㗎。
咁樹林又有乜好行呢? 因為呢度有一條舒伯特行山徑。行山又唔啱我嘅。嚟呢度好似運吉添.
Btw有冇人學過"菩提樹"呢首歌呢? 我就唔識嘞。見台灣人喺小學時有學。
 

30 則留言:

  1. Schubert-Torte點解有罌粟既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估係佢哋求其整咗個cake就叫佢Schubert-Torte.

      刪除
  2. 估唔到王子唔識踩單車

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前識㗎,但係太耐冇踩變咗識。

      刪除
  3. 悠閒度假,這兒是個不錯選擇。

    回覆刪除
  4. 我們罌粟子你怕攝牙罅?
    香港行山都有見人騎山地單車
    你直情運吉啦

    回覆刪除
  5. 嗰隻馬仔好騎厘呀,好似有啲營養不良?哈哈……又好似喺到笑!

    回覆刪除
  6. 上司同馬仔(下屬)溝通要咁樣學習?多餘。


    我最怕啲馬臭味,當然冇參與啦.……乜王子已經有馬仔唔係散仔係高層人魔?失敬。

    回覆刪除
  7. 你有無聽過如果曾經學識咗踩單車,就算好多年無踩,都唔會變返唔識踩?有啲動作技能(motor skills)一旦學識,係永遠都會識,啲人話踩單車係其中之一喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係想再踩番時係完全唔識㗎。

      刪除
  8. 啲馬仔好可愛,咁細隻^^. 無樣嘢啱你玩, 咁咪浪費個行程

    回覆刪除
  9. 我踩單車,但喺山路咁堅就無,
    哩間酒店又真喺無特別,
    馬廊唔會去喇,超臭
    😂😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果唔係同舒伯特有關我估我都唔會去.

      刪除
  10. 你乜都唔啱,真係混吉。
    菩提樹我唱過中文版。

    回覆刪除
  11. 罂粟籽可以食?會唔會食上癮架?

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.