2016年10月15日星期六

泊車

最近睇咗呢個歐洲市中心泊車每個鐘要幾錢嘅比較。
維也納唔理你邊度,收費泊車位一律都係兩歐一個鐘。

但係但係奧地利大城市中只有維也納係冇咪標or parking ticket machines.車主係要預先喺煙仔舖或油站買定啲parking tickets. 泊車時就要自己mark日子同時間,擺喺車頭。
而下圖淺綠色嘅地區泊街邊係唔使錢嘅。呢個安排佢當你個個都知,街邊係唔會有告示。我就見過好多外地人奶嘢。因為冇告示話要錢,又冇parking ticket machines.
想方便嘅維也納人就一係用手機買飛,一係買年票。年票只係可以泊你住嗰區㗎咋.

28 則留言:

  1. 2歐一粒鐘平過香港好多地方啦
    但咪錶都冇仲要去買飛自己填,唔好再落後d

    回覆刪除
    回覆
    1. 想加句嘴,雖然我已在下面回覆咗。
      我這邊(紐西蘭),有些地方的泊車收費機近兩年改了,只要輸入你泊的車位編號,入錢就可以,冇票顯示都可以㗎,抄錶的人一撳手機就知道你有冇入錶和是否過鐘!
      在奧克蘭市,市中心由2元到8元不等,星期日也有好些地方要收費。

      刪除
    2. 香港要幾錢?
      呢個方法真係好落後. 但係用手機就好似ShuShu咁講幾先進架。

      刪除
    3. 香港街頭咪錶仲係8蚊/鐘,但成世難有位,停車場就海鮮價,lx~3x/鐘不等

      刪除
    4. 咪錶算平喎.但係好難搵位平都冇用.

      刪除
  2. 各處鄉村各處例,要事先查過。
    手機買飛?自己打印唔得掛,都要去拎飛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 要事先查過>> 好似我咁去第個國家,從未諗過去了解吓泊車情況。
      手機買唔使飛㗎。抄牌嗰啲人一輸入你個車牌就知你畀咗錢未.

      刪除
    2. 王子唔揸車,係你個專用司機至會關注同佢有關嘅事情。
      手機方便過入咪表。

      刪除
    3. 咁我都要幫吓手嘛.
      外來人就唔會有手機app囉.

      刪除
    4. 王子幫手又幫口…………搞到車震震……
      都係歐盟人,上網下載,信用咭畀錢。

      刪除
  3. 我這邊的泊車收費機近兩年改了,只要輸入你泊的車位編號,入錢就可以,冇票顯示都可以㗎,抄錶的人一撳手機就知道你有冇入錶和是否過鐘!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我度如果用手機就同你差唔多.抄牌嗰啲人一輸入你個車牌就知你畀咗錢未.

      刪除
  4. 咁點知黃色同綠色區界線喺邊呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 你要熟讀邊區係免費。而每條街嘅路牌都有話你知你身在邊區嘅。

      刪除
  5. 「街邊係唔會有告示。我就見過好多外地人奶嘢」––––似乎明係陰人增加國家收入。

    回覆刪除
  6. 🚲🚨🚔🚍🚘🚖 泊車係呢度先
    😀😬😁😃😄😅😆

    回覆刪除
  7. 住維也納啲人多數有無車㗎?
    星期六,日有無得免費?
    會唔會有啲政府辦公地方或銀行,星期六,日休息可以比人免費泊?
    我度有啲地方政府大樓例如city hall或法庭,平日5, 6點後,星期六,日都會比人免費泊

    回覆刪除
    回覆
    1. 主市郊嘅一定有車。
      嗰啲唔會開放畀人用㗎。但係夜晚十點至早上九點,週六日街邊泊位係免費嘅。

      刪除
    2. 你覺得邊種生活好啲平啲: 住市郊買車代步,定係住市中心搭公共交通工具呢?

      刪除
    3. 我就市中心囉。因為我差唔多日日都要去市中心。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.