2016年10月2日星期日

Tag des Sports

9月24>  今年嘅Tag des Sports運動日移施去咗Prater舉行。有新意咁我又去八吓啦.



行平行木.
Floorball
啤牌都係運動?




跳舞


第一次見喺陸地推廣韻律泳。





模擬跳台滑雪
模擬高山滑雪
好長嘅table soccer.
喺呢度推廣適合啲因為呢度有一邊係運動場。
某電視台聯手推廣American football,因為佢獨家播。
Beach tennis第一次見.
Dodgeball閃避球
小朋友玩完。大媽叫佢謝謝阿姨(國語)。人哋只係十幾廿歲佐喎. 都係廣東話好.唔該靚女.唔該姐姐啱聽好多.


免費收穫> 啤牌,兒童螢光/反光衣,掛超市購物車嘅購物袋,疑似防水腰包,一個波。

24 則留言:

  1. 唔鍾意體育都可以睇肉。
    豐收喎!細蚊仔衫打算點處置?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜冇游泳推廣嘅檔口,冇肉睇.
      照用囉.呢啲反光衣唔一定要扣埋鈕嘛.

      刪除
    2. 自用?嘩!係有一嚿嚿肌肉至著童裝衫,冇身材都會好激凸…………肥腩肉喎!貼身衫有乜優、缺點都加倍顯露出來架,都係諗吓其它用法啦!

      刪除
    3. 背心嚟啫嘛,唔扣鈕可以喎.

      刪除
  2. sport嘢關你咩事啫
    啤牌腦部運動
    沙灘網球果波唔落得地?
    閃避球好鐘意玩
    你又可以改裝個袋啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 關我事! 重點係last幅相囉. kakakakak
      係呀,唔落地,似打羽毛球多啲。
      閃避球你唔會目標太大容易被人掟中咩?
      個袋直接用啦,仲改乜鬼.

      刪除
  3. 王子平時有無做下運動?

    回覆刪除
  4. 都幾多嘢睇喎……
    那個旱地溜冰,咁啱我這邊有個商場也有,是給現放寒假的小學生免費去玩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 旱地溜冰有咗好幾年,但係我呢邊唔興

      刪除
  5. 啤牌運動最啱你? :p
    小朋友做乜講國語?個靚女聽得明咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 腦我都唔用個喎.
      小朋友好似冇講。個亞媽講danke(Thank you)囉.

      刪除
  6. 呢個你真係齋睇,運動你唔like

    回覆刪除
  7. 唔止啤牌,麻雀都係添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩樣我都唔識。個腦好快退化。

      刪除
  8. 咁你有冇畀人叫過做大叔先

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.