2016年10月25日星期二

Utopenec 醃香腸

話說早前嗰個Design Week嘅捷克design展係有嘢食招待㗎。其中一樣係醃香腸,我覺得好好味,於是問人捷克文係乜, 返屋企search食譜。 
Utopenec我食嗰個版本係有茄汁,google圖片只見一個網購嘅。於是翻譯捷克文茄汁係乜,終於搵到呢個.
http://recepty.vareni.cz/rychli-pikantni-utopenci/

兩條Knackwurst腸去皮,一開四,一個洋蔥切片.一層腸一層洋蔥放入樽內備用. 
醃汁> 5湯匙醋,兩湯匙芥末,一塊月桂葉,4湯匙茄汁,15湯匙水,4湯匙喼汁,4湯匙油,少少辣椒碎,少少鹽,少少肉桂,少少丁香,少少肉豆蔻。
除咗茄汁,所有材料放入煲內煲滾。待涼後加入茄汁. 就可以用嚟醃腸仔喇。 最少三日.
急不及待,三日後就開嚟食. 個汁比人哋嘅杰咗啲,而腸仔人哋嘅醃到冇咗味,反而我呢個正啲。





28 則留言:

  1. 似罐頭茄汁黃豆香腸,不過,你呢個自制嘅應該冇致癌嘅添加劑。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香腸唔係自家製都可能有致癌添加劑㗎。

      刪除
  2. 醃咗係咪真係有唔同呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 人哋嗰啲個汁好好味囉(可能腸仔個味出咗嚟),但係條腸就冇咗味.

      刪除
  3. 回覆
    1. 都幾好味㗎,唔好畀佢個樣嚇親。

      刪除
  4. 風乾、曬腸仔都聽過,乜醃都有?有啲似亞洲人模式!嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我初次見時都覺得醃咁奇怪。

      刪除
  5. 呢個食法真係好特別喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我初次見時都覺得醃咁奇怪。

      刪除
  6. 咁不如第日出個.王子腸仔醬.大賣都唔定~
    腸仔就咁用港式鹵水汁醃都好惹味...

    回覆刪除
  7. 個醃汁用嚟醃其他野都應該得 :p

    回覆刪除
  8. 腸仔我仔仔嘅最愛,這個睇到都好味

    回覆刪除
  9. 無懼世衛警告 (利申: 我都係) ^^

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.