2016年10月25日星期二

Utopenec 醃香腸

話說早前嗰個Design Week嘅捷克design展係有嘢食招待㗎。其中一樣係醃香腸,我覺得好好味,於是問人捷克文係乜, 返屋企search食譜。 
Utopenec我食嗰個版本係有茄汁,google圖片只見一個網購嘅。於是翻譯捷克文茄汁係乜,終於搵到呢個.
http://recepty.vareni.cz/rychli-pikantni-utopenci/

兩條Knackwurst腸去皮,一開四,一個洋蔥切片.一層腸一層洋蔥放入樽內備用. 
醃汁> 5湯匙醋,兩湯匙芥末,一塊月桂葉,4湯匙茄汁,15湯匙水,4湯匙喼汁,4湯匙油,少少辣椒碎,少少鹽,少少肉桂,少少丁香,少少肉豆蔻。
除咗茄汁,所有材料放入煲內煲滾。待涼後加入茄汁. 就可以用嚟醃腸仔喇。 最少三日.
急不及待,三日後就開嚟食. 個汁比人哋嘅杰咗啲,而腸仔人哋嘅醃到冇咗味,反而我呢個正啲。





27 則留言:

  1. 似罐頭茄汁黃豆香腸,不過,你呢個自制嘅應該冇致癌嘅添加劑。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香腸唔係自家製都可能有致癌添加劑㗎。

      刪除
  2. 醃咗係咪真係有唔同呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 人哋嗰啲個汁好好味囉(可能腸仔個味出咗嚟),但係條腸就冇咗味.

      刪除
  3. 回覆
    1. 都幾好味㗎,唔好畀佢個樣嚇親。

      刪除
  4. 風乾、曬腸仔都聽過,乜醃都有?有啲似亞洲人模式!嘻嘻!

    回覆刪除
  5. 呢個食法真係好特別喎!

    回覆刪除
  6. 咁不如第日出個.王子腸仔醬.大賣都唔定~
    腸仔就咁用港式鹵水汁醃都好惹味...

    回覆刪除
  7. 個醃汁用嚟醃其他野都應該得 :p

    回覆刪除
  8. 腸仔我仔仔嘅最愛,這個睇到都好味

    回覆刪除
  9. 無懼世衛警告 (利申: 我都係) ^^

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.