2015年5月10日星期日

歐羅

早前睇過兩位blog友嘅銀仔收藏。其實我都有儲㗎,show啲2€畀大家睇睇啦.
德國好似每年都出.

比利時左邊起 (資料嚟自www.yuribs.com/eurocoins)
- 紀念60th anniversary of the Universal Declaration of Human Rights. 2008年出.
- 紀念凸字braille法明人Louis Braille200年冥壽。 25 Sep 2009出.
- Renovation of the Atomium, 2006年出.  
- Belgium-Luxembourg Economic Union. (Grand Duke Henri of Luxembourg and King Albert II of Belgium). 2005年

比較少喺奧地利出現嘅我都儲。
芬蘭, 盧森堡, 馬耳他,
斯洛文尼亞, Slovenia Romantic poet France Preseren and the first line of the Slovenian national anthem.
左邊起 
希臘Summer Olympics in Athens 2004
意大利Winter Olympics in Turin 2006
斯洛伐克10 years of Slovakian membership in EU. 2014年出.


左奧地利50th anniversary of the Austrian State Treaty. 2005年
右10 years of EMU and the birth of the euro. 2009年奧地利版.
50th anniversary of the signature of the Treaty of Rome. 德國,奧地利,西班牙,希臘版。

紀念歐元推出十周年.奧地利同德國版。
講開歐羅,呢張喺一歐店買嘅一百歐羅有乜用呢?
 ...............................................................................
.........................................................
..........................................
.........................
....................
 .............
..........
.........
....  
開估.

47 則留言:

  1. 下次去歐洲換到呢D散紙都留意下咩國家出先

    回覆刪除
  2. 開估,都加幾隻字,我比較笨,看圖都唔明

    回覆刪除
  3. 乜咁新架,冇啲老過你呀?

    回覆刪除
  4. 乜咁疊水呀...
    果100歐真係冇果樣整果樣.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我全部身家嚟㗎喇。
      無聊人用無聊o野.

      刪除
  5. 呢個一百歐無謂野, 我又未見過呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果見到要買啦,一歐變一百,升值100倍。

      刪除
  6. 德國嘅歐羅至靚呀!有城堡教堂喎!

    回覆刪除
  7. 我最近都接收咗一大箱,有機會影影

    回覆刪除
  8. Stopper是膠還是紙?如果係地板,stopper 會易跣嗎?

    回覆刪除
  9. 原來你身家咁豐厚咁有米 :D
    你有幾可會用到door stopper呢?除咗搬屋,平時唔會大門常開掛?屋內啲房門唔會自己關唔需要door stopper掛?

    回覆刪除
    回覆
    1. 全部身家加一張假一百歐囉。
      我用㗎,以防萬一嘛。

      刪除
  10. 咁混亂~乜國家都有自己出的歐羅,咁點知有冇假㗎?
    之前你睇過兩位blog友嘅銀仔收藏,其中一個有冇我份?嘻嘻~我曾在G+post過一次呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 靠個信字咋。
      Sorry唔係你,但係想睇吓喎。

      刪除
  11. It reminds me that I still have 40 schillings, luckily I have no dm left

    回覆刪除
  12. 一百歐攝門腳~~~~@@
    會唔會真係有人以為係真野,拎咗去?

    回覆刪除
    回覆
    1. 一百歐攝門我係咪好有米呢?

      刪除
    2. 王子向來勁有米架啦kakakaka....

      刪除
  13. 原來歐羅都有咁多個樣既~~~又開眼界了~~~~~

    回覆刪除
  14. 無留意歐元有咁多變化, 我仲有當年一堆法郎......

    回覆刪除
  15. 揾疊一百歐嚟攝門腳都好型啫, 好啱王你身份噃.

    回覆刪除
  16. 嘩.......原來王子仲係錢幣收藏家!

    回覆刪除
  17. 我只有十個八個旅行時壓果D紀念版

    回覆刪除
  18. 因住比人見你咁豪用一疊一百歐攝門,吼你外出老爆你! 哈哈~

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.