2015年5月12日星期二

報紙檔

呢度街邊報紙檔似係畀印巴裔承包。唔見有其他種族人士㗎。
而檔都係咁,啲雜誌就咁擺地下,檔主就罰自己企。唔似香港咁整張枱,搵凳仔坐吓.


39 則留言:

  1. 兜巴星無趕佢走, 唔通收左租? XD

    回覆刪除
  2. 咁以前中國人在他鄉多數都係開餐館同洗衣店。

    回覆刪除
  3. 我地除咗街頭賣藝之外,其他要保持整潔企理,冇任何街邊檔架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我喺Köln見過一次坐喺地鐵站入面擺檔。

      刪除
    2. 我度地鐵站更嚴呀,連賣藝都唔俾,我覺得南北文化係有分別架

      刪除
  4. 回覆
    1. 唔明做乜唔搵張凳坐,唔知係咪走法律罅。

      刪除
  5. 回覆
    1. 梗咗o係o個個位,但係收檔時乜都收晒㗎

      刪除
  6. 點解門口出面有枱有椅嘅?

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 呢個我體會到。以前喺HK間唔中都要企足八個鐘。

      刪除
  8. 如果其他種族人士有樣學樣去擺檔...會唔會有懲罰呢??

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 呢個我體會到。以前喺HK間唔中都要企足八個鐘。

      刪除
  10. 企足一日? 你嗰邊無走鬼架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗報紙冇其他街邊檔㗎我呢度. 而呢啲報紙冇走鬼

      刪除
  11. 可能要走鬼喎!咁又唔係港式走鬼法。

    回覆刪除
  12. 咁會唔會賣埋其他零食香口膠紙巾之類?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇㗎。但係我知有啲會賣埋長途電話卡。

      刪除
  13. 人地阿叔chock住咁企咖, 可能佢幻想緊自己係模特 XDD


    珮夫人

    回覆刪除
  14. 算非法嗎?奧地利慈母會管嗎? 哈

    回覆刪除
  15. 嗰度明明有張凳都唔坐?
    你度有無報紙自助售賣機?(google "newspaper vending machine" 睇圖片)我度以前好多,而家有咗internet都無乜人買報紙喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 張凳Starbucks架!
      我度冇報紙自助售賣機架,但有以下呢種
      http://ohtria.blogspot.co.at/2008/10/blog-post_5561.html

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.