2015年5月14日星期四

膠鴨仔

某次去浸溫泉時入住一間酒店。酒店內展出佢director嘅私人收藏。。。膠鴨仔.


有唔同國籍,唔同職業


















54 則留言:

  1. 咕唔到膠鴨仔都甘國際化同身份 :D

    回覆刪除
  2. 好友♦・゚⊹甜夢✬*✫晚安安☁☾.•*¨★

    回覆刪除
  3. 好多都有賣, 呢度應該所有款都齊哂.

    回覆刪除
  4. 我去過一個民宿,主人收藏羊公仔同精品,周圍都係羊

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 呢個中式造型似陳年 Dr Fu Manchu, 我係呢度電影台睇過下
      https://www.youtube.com/watch?v=33mJRSKipbw

      刪除
    2. 阿mo好野!睇左youtube先至揾到o個隻中式鴨仔。

      刪除
    3. 係西人眼中嘅中國人樣。

      刪除
  6. 呢隻黃鴨, 瘋魔全球, 魅力驚人.

    回覆刪除
  7. 膠鴨都有咁多款造型,勁呀!

    回覆刪除
  8. 這些不同身份的膠鴨……使我想起十多年前香港的麥噹噹,那時也攪了很多角色的Snoopy 換領,後來hello kitty 也是一樣!

    回覆刪除
  9. 咁多鴨仔參觀吓都幾過癮...但買返屋企又好似冇咩必要~~

    回覆刪除
  10. 真有恆心!要集齊都唔易呀!

    回覆刪除
  11. 最近香港匯豐銀行廣告中,就以訪問哩間公司老細做賣點,見佢揸住隻鴨仔,講喺大陸開廠得幾十人,賺第一桶金,到世界通行經驗,當然話要靠Hong Kong Bank※※

    回覆刪除
  12. 不如你又show吓你嘅大婆二奶啦!

    回覆刪除
  13. 隻中國鴨好好笑! 貝多芬鴨好得意
    想搵下澳洲鴨係咪扮袋鼠, 但係我搵唔到 XDDD


    珮夫人

    回覆刪除
  14. 好正呀 !! 好想去睇下 ~

    回覆刪除
  15. 我上次去德國都想買,不過ET叫我咪儲咁多無謂野! ><"

    回覆刪除
    回覆
    1. 膠鴨仔係一個無底深潭,儲唔晒。

      刪除
  16. 呢位director應該好有童心,佢有無寫總共幾多隻?
    咁多做型唔知喺邊買,平時只見最原始嗰款有賣
    如果要設計一款代表香港嘅,咁要點呢?我諗都係攞碟鴨腳紮嚟做代表吧啦 :))

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇 睇佢啲字。heehee
      紀念品店有唔同造型
      跛腳鴨都得

      刪除
    2. 跛腳鴨係個正苦,唔代表香港喎 :p

      刪除
    3. kakaka香港正苦唔代表我.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.