2015年5月3日星期日

Street Kitchen - Food Market

鬍鬚曾喺《財政預算案》建議引入美食車。5。1假期呢度啲慶祝活動完全冇興趣去八,得鬼閒,咁我就幫佢去做考察啦.
地點>Marx Halle
活動>Street Kitchen - Food Market
佢開咗十分鐘後我先到,條人龍左右都有,係大家見嘅兩倍長(我走先影相). 但係等咗五分鐘就可以入場。

入場費兩歐,之後有人強吻你手背。
 Marx Halle以前係牛欄,1878-1898年興建。
 話有三十檔食物, 有乾貨,熟食,酒類。




秘魯嘢,除咗碌黑色粟米,其他都唔多吸引。
呢檔食蟲嘅。太多人,睇唔到幾錢一兜仔蟲。
 我揀咗呢檔委內瑞拉嘢.
食咗呢個Bollos de Hallacas. 粉糰入面有肉,提子乾, 用蕉葉包住。配好港式嘅薯仔沙律(7歐)。一食....好粽味. 好好食.
室內仲有好多特色嘅檔口,但係太多人排,影相都只係影到人哋啲pat pat,都係唔影lu.  出去戶外睇吓.
戶外全部係food trucks美食車.





我呢日嘅使費有冇得同鬍鬚曾claim番呢?

69 則留言:

  1. 一次可嚐多國滋味,正!

    回覆刪除
  2. 粉糰入面有肉,提子乾, 用蕉葉包住... 好似粽喎

    回覆刪除
  3. 呢家野美國最興啦, 乜菜式甜品都有..咪又要加入外國勢力XXD

    回覆刪除
  4. 秘魯黑色粟米我食過,堅唔掂,不過秘魯嘢本身都係唔掂架

    回覆刪除
  5. 唔想吻手背?下次強迫人家吻你敏感部位……胸肌、股肌……興奮吓嘛!
    今次好多國不同特色(美)食,都幾好喎!樣樣都想試,食蟲就冇胃口喇!
    今次冇亞洲嘢食?
    你要做老闆開檔賣中賓混合美食,陳述內情,先至可以claim鬍鬚曾。

    回覆刪除
    回覆
    1. 胸肌、股肌都冇喎,只有厚厚脂肪。
      真係樣樣都想試可惜個胃得一個.
      唔只中賓,我要開多國菜。

      刪除
  6. 咁多選擇,但最多試到—、兩檔。
    睇吓啲餐車啦,舊款红色車,中間開蓋嘅,幾靓!

    回覆刪除
  7. 紅色和黃色的兩部食物車好靚好有創意特色,我鍾意呀!
    而鬍鬚曾,佢成日都係講過就唔記得,咁佢會唔會啋你?

    回覆刪除
  8. 第6張嗰啲好似pizza咩嚟㗎?
    我喺韓超見過罐頭蟲,個罐頭印有蟲嘅圖片所以知係蟲, 但只有韓文唔知係咩蟲,唔敢買
    我度的確係都幾多food trucks,但就無見過好似紅色同黃色嗰兩架咁靚囉
    你食嗰啲同墨西哥嘅tamale差唔多

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為係有機食品,冇睇係乜.
      罐頭蟲係咪呢種? 我度韓超只有佢.
      http://en.wikipedia.org/wiki/Beondegi
      google見真係似tamale喎,只係tamale用粟米葉

      刪除
    2. 吓?有機食品你就費事睇?
      係喎,似係Beondegi喎,食過未?你度韓超都有罐頭蟲?
      無錯,tamale用粟米葉,味道同你食嗰啲差唔多,視乎你放咩配料落去,粟米葉比較容易搵到,你可以試整

      刪除
    3. 我唔係好buy有機o野.
      有呀,但我唔敢食.
      粟米葉比較容易搵到>>> 呢個你錯喇,我度超市啲鮮粟米係冇葉㗎,連粟米鬚都唔多條。

      刪除
    4. 吓?有無攪錯?我度啲超市啲粟米旁會有個大垃圾桶比人自己搣咗啲葉掉落去,啲鬚同葉煲水飲好有益㗎,我幾大都唔搣呀,你有無去多幾間睇吓呀?話唔定有另一間會有葉呢?搣咗啲葉嘅粟米唔放得耐喎

      刪除
    5. 間間超市都係咁架. 搣咗啲葉,用個紙兜裝兩條,保鮮紙包好. Farmer markets o個d可能有葉都未定嘅。

      刪除
  9. 唔係講笑...你不妨搞下美食車, 我覺得你掂喎!!!!
    美食車在美國好授!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 搞下美食車我要搵個司機先得。

      刪除
    2. 你冇車牌??通常人地老闆司機廚師...一腳踢!!!!

      刪除
    3. 冇呀,咁即係開唔成啦.

      刪除
  10. 你都好留意香港新聞喎,我反而唔知tim

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢都講咗一段時間,但係好似得個講字。

      刪除
  11. 美食車好得意呀 , 咁多美食每檔幫襯少少晚餐都可以唔駛煮了 .

    回覆刪除
  12. 美食車好生鬼, 唔買嘢食都會睇睇!

    回覆刪除
  13. 個座建築物都得意吖!好似升起病床咁!哈!

    回覆刪除
  14. 嘩! 我鍾意最後個架黃色車, 有特色, 不過最緊要係D野要好食!

    回覆刪除
  15. 7歐好貴呀)))))
    最尾一張架車最得意

    回覆刪除
    回覆
    1. 7歐正常㗎喇。
      架黃色車賣薯仔架.

      刪除
  16. 香港嘅 Food Truck, 會唔會最後都係大集團包辦呢? 又係做足一百分個D野?

    回覆刪除
  17. 委內瑞拉蕉葉粽賣相真係似中國粽,可以提早慶端午節囉hahahaha.....最重要係果位委內瑞拉小姐都似乎幾靚XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次回來向鬍曾claim返kakakakaka....

      刪除
    2. 好C9喎,咁都啱??
      你同我聯絡咗佢先啦.

      刪除
  18. 2 for entrance is quite expensive

    Actually i think HK would have few cars but the question is where to put? T__T
    Maybe on peak, 360...hahahaa

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經平㗎喇。
      我覺得去啲政府空地搞。

      刪除
  19. 香港人都好鍾意食嘢, 美食車有得做架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係HK好講潮流,熱潮一過唔知仲有冇人幫襯。

      刪除
  20. 堂堂王子.......仲要claim XD

    回覆刪除
  21. 我鍾意最尾張相架車,成仔薯仔咁,好cute ^^

    回覆刪除
  22. 我下個月會去首爾common ground, 好多food trunk架, 型到震
    http://www.common-ground.co.kr/

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇website好似shopping mall咁o既?

      刪除
    2. 乜都有d, shopping + 飲飲食食

      刪除
    3. wanna try maki
      http://www.common-ground.co.kr/contents/shop/shop.jsp?is_styled=1&content_seq=35&content_id=1523&category_seq=3
      and Dore Dore rainbow cake
      http://www.common-ground.co.kr/contents/shop/shop.jsp?is_styled=1&content_seq=43&content_id=1523&category_seq=3

      刪除
    4. D Gimbap好多料,希望唔係參考圖片啦.
      rainbow cake我有保留,太多色素了.

      刪除
    5. 我mark低千千萬萬食店,真係要有4個胃先試得哂

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.