2015年5月7日星期四

製標本

最近去咗自然史博物館睇咗個製標本展覽。



古時個動物形態係用嘢紮成。

or木雕
呢個可以睇到入面嘅支架.
以前用嘅工具。
唔記得邊位專家嘅作品.
因為技術困難,海鮮好少剝皮製標本。呢隻墨魚就變咗好珍貴喇。
依家標本啲形態都係做咗雕塑先.

再黐塊皮上去.
眼耳口鼻依家都係用膠造。

呢個show如果用錯眼,你睇隻動物個感覺都唔同.
唔同標本製法。
製作過程。
標本師劏動物時都要做記錄。
細動物就要用昆蟲幫手.(真係有好多蟲㗎)
酒精浸
軟體生物模型。
微生物模型。
製標本時有啲動物會失去佢嘅色彩,現代技術可以同佢哋上色。
複製
植物可以係壓乾或者係以前奧地利發明嘅技術做咗個金屬板印刷。
果實一係曬乾或者浸製。
呢個比較以前同依家嘅標本。依家生動好多.
疾病嘅標本會係用蠟像
整標本同時都要整埋背景㗎。
特別人士可以去工場參觀。
呢個專業德語地區只有喺維也納先可以學。學生得六個.佢哋會喺呢個博物館做實習。


好似做針灸咁.


劏動物只有video睇,冇得參觀。

45 則留言:

  1. 好神似。

    王子咁高地位就要落訂,倣效毛主席將自己遺體制標本畀人參觀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁要唔要好似人體奧妙展咁切一片片呢?

      刪除
    2. 人哋係剝咗層表皮,光脫脫乜細細嘢都睇晒。
      切片就視覺上將你拉長咗,想掩飾短處呢!

      刪除
  2. 呢啲好恐怖呀,我實唔敢入去睇

    回覆刪除
  3. 好精彩 !
    最恐怖係疾病標本同埋用蟲 !
    唔止用錯眼, 用錯耳仔一樣會睇落唔對路.
    再以後可以利3D技術, 又慳返好多工夫同埋更加神似.

    回覆刪除
    回覆
    1. 以後利用3D技術,唔識雕刻都可以入行我估.

      刪除
  4. 如果用錯眼......感覺真係好唔同,好大出入
    哩個館好睇呀,好迫真

    回覆刪除
  5. 最怕D人掛D動物頭做裝飾

    回覆刪除
  6. 倫敦的natural museum 的展覽品十年如一日,但我都有去,幾好睇架。

    回覆刪除
  7. 這館不錯呢! 祝母親節快樂!

    回覆刪除
  8. 佢有即場示範畀大家睇架?!!

    回覆刪除
  9. 會唔會有化學藥品味道?

    回覆刪除
    回覆
    1. 工場冇味架. 可能浸動物皮毛嘅係另一間房。

      刪除
  10. 坐飛馬看標本呀!哎呀!

    回覆刪除
  11. 醫學味多過人体奧妙展

    回覆刪除
  12. 以前的人尤其是一些獵人都喜歡將戰利品作標本,他們又真幾叻,唔知是否係人教人的自學方法?

    回覆刪除
  13. 細動物就要用昆蟲幫手整標本?點幫?
    酒精浸嗰啲似足大陸人浸嘅古靈精怪動物酒 :-B

    回覆刪除
    回覆
    1. 食走啲肉囉.
      浸標本會唔會係中國人發明嘅呢??

      刪除
  14. 我只敢睇, D學生都要膽大心細先得~

    回覆刪除
    回覆
    1. 又要識雕刻,又要識解剖,又要識整模型。。。

      刪除
  15. 我估唔係,浸標本係為咗防腐,我估浸之前要做好多工夫先可以浸,大陸人浸動物酒係為咗發酵,將營養溶入酒中作為醫藥,我估兩者過程唔同囉
    btw,柏林嘅自然史博物館去過未,好多酒浸標本喎
    dailymail.co.uk/sciencetech/article-2347100/The-glass-menagerie-More-million-zoological-species-preserved-alcohol-display-Berlins-Natural-History-Museum.html

    回覆刪除
    回覆
    1. 上面個留言係答你上面個問題,貼錯咗位置添 :p
      仲有,我費事因為有link而令我個留言被失蹤,我試吓刪咗開頭嘅 http://www. 睇吓得唔得(好似得喎)

      刪除
    2. 未去過,下次去睇吓先.
      試多幾個link睇睇.

      刪除
    3. 試多幾個link睇睇:
      naturkundemuseum-berlin.de
      bbc.com/news
      allrecipes.com/recipes/main.aspx?prop24=PN_1.0.0_Recipes

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.