2015年5月17日星期日

仲夏音樂會

今年個仲夏音樂會係夾埋Wiener Festwochen開幕音樂會一齊, 即係少咗一個免費音樂會睇. 
照慣例我係前一日(5月13)去睇彩排。


彩排日其實係for某贊助商啲客戶睇. 如果開咗場有位剩其他人都可以入去坐。咁好彩我有位坐囉.
咁鬼遠其實都係睇大電視。
Zoom埋去唔見靚仔靚女, 都係專心聽音樂啦.



起碼有四篇樂章係我聽過嘅,唔覺悶,仲第一次睇到完場放煙花.

Encore時好多人已離場,咁我去咗中間位置又影吓.



驚C人唔知嘅另一贊助商。
正日14號又同啲friends去襯熱鬧。呢晚地鐵迫到好似香港繁忙時間咁,聽到有人話等咗三班車都未上到。原因我見係因為百幾年前設計嘅古老站應付唔到人潮,個個都塞咗喺月台,想落車嘅人唔可以快快離開車廂,架車要停好耐先可以開走。
人山人海


都係返屋企睇電視轉播好過。
Btw香港一直都係嗰間就執嘅電視台播。我估今年香港觀眾要自己買碟先有得睇喇。

38 則留言:

  1. 平時你一早就閃咗,今次睇咁耐,一定係好野!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有得坐,冇雨又唔係好涼咪坐耐啲囉.

      刪除
  2. 煙花璀璨,燈光閃爍,悠揚樂韻......好一個初夏晚上!

    回覆刪除
  3. 我記得你以前都有去睇彩排喎,點解你唔買飛入去睇呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我孤寒囉.呢啲concert唔使睇樣,有免費位已可以.

      刪除
  4. 激光, 煙花都好無謂.
    5枝火柴錶依家得d土佬先會戴.

    回覆刪除
  5. Encore時好多人已離場>>>我成日覺得咁d表演者好慘

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔怪得人,個個都唔想同人迫車提早走。

      刪除
  6. 地鐵迫嘅情況年年都係咁?明知係咁就早啲去啦 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上兩次去時我係住附近,行去睇架.

      刪除
    2. 你以前住皇帝個夏宮附近?租金係咪特別貴?

      刪除
    3. 正常。因為唔近市中心.

      刪除
  7. 回覆
    1. 加班三分鐘一班㗎喇,但係前面列車尚未開出,後面啲車就停咗喺度,啲人不斷上車,咪迫到C囉.

      刪除
  8. 靚仔靚女都冇用啦~~你坐到咁遠...XXD

    回覆刪除
  9. 人山人海睇音樂會,台上既人真係好似粒豆豉咁架!

    回覆刪除
  10. 衣家你個度幾點天黑架?

    回覆刪除
  11. 音樂會有埋燒煙花睇 , 唔得之咁多人入場囉 .

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.