2015年5月19日星期二

有六合彩可入場

續上....
去MQ其實係因為呢日你拎住張六合彩彩票就可以免費參觀呢度三間嘅博物館。咁筍嘅嘢我唔會走寶啦。 話唔定佢送我幾百萬添喎....
首先去mumok當代藝術博物館睇Pop art.

Pop art藝術家我只識Andy Warhol






另一個只識啲畫,依家先知佢叫Roy Lichtenstein.



中間個蠟像係另一個藝術家嘅作品.
啲藝術品都係德國收藏家Peter & Irene Ludwig嘅。佢哋捐咗好多收藏去好多地方,北京都有份.
其他藝術品同藝術家我真係唔識。






紙盒我搬屋後都有喎.



呢part我唔多明.


跟住去另一間,Kunsthalle睇。係啲年青藝術家嘅展覽。
掛個膠袋,幾個汽水罐又話係藝術。
掛衫掛到高一高都係藝術。
排氣喉。。
貼幾張小朋友嘅貼紙喺相架.......
我只欣賞呢個用椅整嘅。
最後去Leopold Museum. 因為已經行到好攰,只係睇咗呢個畫展。
呢位藝術家畫咗歷屆歐洲歌唱大賽得零分嘅歌手肖像。

呢個例外,係佢預計今年擇冠嘅芬蘭代表。

33 則留言:

  1. 憑六合彩票入場咪鼓吹賭博,唔係咁好囉!
    人生好比拼圖係堆砌出黎,正正係紅梳化上三個人咁嘅樣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度啲人好似唔覺係問題。
      乜你睇得明咁勁嘅?

      刪除
  2. 有些展品好以幾騎呢喎 , 不過唔駛錢入場就冇咩所謂了 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果要錢我唔會去Kunsthalle o個間.

      刪除
  3. 回覆
    1. 如果要錢我唔會去Kunsthalle o個間.

      刪除
  4. 有空去逛逛,挺寫意!

    回覆刪除
  5. 藝術嘅野, 真係咩人睇咩野

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. Kunsthalle我未去過,頭尾兩間我時不時都去嘅。

      刪除
  7. 咁你有冇中六合彩呀???

    回覆刪除
  8. 見到「金寶」嘅標貼,就使我諗起呢度有間圖書館,裡面有一藝術品是用歐洲某著名之鹹牛肉罐頭的鐵片,砌出一隻蠻牛!

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 兩幅畫中間嗰個初時以為係真人.

      刪除
  10. 第13張中間嗰個原來係蠟像,你唔講我仲以為你做乜咁重口味要影亞嬋 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 我初時以為係真人,仲心諗做乜佢企喺度阻住人影相.

      刪除
  11. 你應該企係果尊蠟像隔離, 人地當你地係一對XXD

    回覆刪除
  12. 堆紙盒想點呀?! 點睇都睇唔出有幾藝術 @_____@


    珮夫人

    回覆刪除
  13. sorry ruby diana, wrongly deleted your msg.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.