2015年5月20日星期三

妻妾成群

大婆二奶攞咗單程證嚟團聚。

Blog友知呢款膠襟章我度仲未有,所以就做咗移民中介,安排佢哋嚟奧。

混入人堆中乜有呢個小三嘅?
好彩我都唔太out,睇背脊都認到佢係こびとづかん。Kobitos啲公仔咁鬼核突,我真係冇咁重口味.  
Anyway,多謝呢位blog友。
Btw早幾個星期有個Free Comic Books Day. 今年我唔貪心,攞咗咁多咋.

50 則留言:

  1. 痴哂佢地係牆, 又係藝術黎架 XD

    回覆刪除
  2. 一家團聚,飲番杯慶祝!

    回覆刪除
  3. 突然多咗咁多妃嬪入宮,王子要慢慢寵幸喎

    回覆刪除
  4. 有睇呢套卡通,但真係認唔晒佢地!

    回覆刪除
  5. 其實我都唔識分你啲大婆二奶

    回覆刪除
  6. 咁我out過你,未聽過Kobitos,啱啱google咗,真係幾核突,你唔要可以賣比間核突cafe :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 間核突cafe要舊野,咁in嘅公仔唔啱佢.

      刪除
  7. 又有得收!因著收入與官職不想稱,要去飲廉記咖啡。

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子嘅工作係收進貢品,唔怕去廉記喎.

      刪除
  8. 我呢度都有漫画日,各地漫画、新舊漫画都有,但要付錢買;你度真好,有免費品。

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲德文免費漫畫係德國出,我估德國都有免費漫畫日㗎.

      刪除
  9. 你好有毅心,比著別人,儲儲下就變心了,不過你也好,有咁多妻妾小三接力,哈哈哈!

    回覆刪除
  10. Helloooo!!

    我唔識打機,但就最鍾意打simpson嘅街機,見到你嘅存貨,就令我諗起呢樣嘢!

    回覆刪除
  11. 有冇數過一個有幾多個呀?

    回覆刪除
  12. Good collection! Illegal Immigration?

    回覆刪除
  13. 咁你咪享盡齊人之福...XXD

    回覆刪除
  14. 王子個collection應該好豐富,幾時有機會晒下冷。。。。

    回覆刪除
  15. 話名王子妻妾成群都好正常啫,哈哈~

    回覆刪除
  16. 點呀 ! 曬命咁話了吓 !
    叫得妻妾成群, 咁傳說中果位齊人呢?你係咪應該由頭到腳扣哂上身, 影返張大合照先係路呢 .
    果隻小三, 係咪今期果隻當紅馬拉雞呀XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 扣哂上身.....行為藝術??
      馬拉雞? 唔明喎.

      刪除
  17. 你冇床下底點裝得哂佢成班…
    我衣家在德國KobIenz…嘻…

    回覆刪除
    回覆
    1. 昨日在丅rier…好天。

      刪除
    2. 收埋一二角囉.
      我度日日都落雨。我下次想去丅rier,未去過.

      刪除
    3. 今曰…到左Miltenberg,好靚…

      刪除
    4. google 咗,好似睇風景。

      刪除
  18. 我覺得, 除了這些, 你應仲有好多...

    回覆刪除
  19. 妻妾小三攞到單程証大團聚咁熱鬧, 要擺番一兩百圍賀吓囉 XD

    回覆刪除
  20. 我地好鐘意睇bob's burger,係 big fans!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.