2015年5月6日星期三

估吓有乜用

終於遷宮完畢。 睇番舊王宮幅牆,見有一個圓蓋位. 大家估吓有乜用呢?(剪咀指嘅位置,希望你哋睇到啦).

呢個係火爐個煙通位嚟㗎. 喺城市生活有暖氣梗係唔使用佢啦,所以一早係被人用個蓋封咗.
聽講奧地利規定所有樓宇都要有呢個位,以防大停電時(我估係打仗卦)可以生火煮食,取暖。

打仗時第一時間要去買火爐.

50 則留言:

  1. 防患未然,也無不可!
    可有新皇宮照片可看看?

    回覆刪除
    回覆
    1. 大停電機會好微囉.
      狗竇邊好影呢.

      刪除
  2. 叫得人估又咁快開估,唔係路既 !
    你最想買返個火爐啦,可以幫你燒哂果堆柴呀..XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 你叻嘅睇咗問題就知答案啦.
      堆柴都冇拎走

      刪除
  3. 乜你啲行筥搬得咁密嘅?
    今次郵差叔叔會唔會識得搵返你?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人嫌三嫌四囉.
      又係搬過隔離,我估佢識卦.

      刪除
  4. (1)畀收數佬追債
    (2)食咗大茶飯嘅逃犯
    先至會搬得咁頻密喎!

    回覆刪除
  5. 我以為用來收藏王子既寶藏tim~

    回覆刪除
  6. 吓你又搬屋 ? 諗起搬屋執嘢執到頭都大埋 .

    回覆刪除
  7. 年年搬屋!又搬過隔離?

    回覆刪除
  8. 你有無打開個蓋, 望吓出面風景呀.....wakakak

    回覆刪除
    回覆
    1. 講講吓又真係想睇吓風景係點喎.

      刪除
  9. 搬屋使唔使俾中介費用?

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 大屋搬細屋, 大婆二奶都冇碇企。

      刪除
  11. 而家好講環保,又成日話空氣污染,所以呢度政府建議最好不要燒柴取暖,所以如今新起的屋是沒有火爐位。

    回覆刪除
  12. 乜遷宮呢啲粗重嘢都要王室成員操勞嘅咩?!!

    回覆刪除
  13. A special requirement in your houses there.

    回覆刪除
  14. 買咗火爐仲要揾人幫你安裝㗎嘛,打仗時真係鬼得閒幫你裝 :p
    其實呢個年代大停電會係因極端天氣多過打仗
    我度有啲住宅都有fireplace,我睇電視劇裡面啲人將fireplace生咗火後會順便燒綿花糖 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 極端天氣>>> 我估我度大城市冇問題。

      刪除
  15. 奧地利有冇"人人" 式 "中聯" ga?!

    回覆刪除
  16. 我以為你有秘道去另一行宮..你又咁快開估!

    回覆刪除
  17. 王子你下次禁多幾個enter先開估嘛
    我睇完幅相諗住估下就已經有答案

    不過王子我真係好佩服你頂得順成日搬屋..我真係好討厭pack n unpack


    珮夫人

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.