2015年5月6日星期三

估吓有乜用

終於遷宮完畢。 睇番舊王宮幅牆,見有一個圓蓋位. 大家估吓有乜用呢?(剪咀指嘅位置,希望你哋睇到啦).

呢個係火爐個煙通位嚟㗎. 喺城市生活有暖氣梗係唔使用佢啦,所以一早係被人用個蓋封咗.
聽講奧地利規定所有樓宇都要有呢個位,以防大停電時(我估係打仗卦)可以生火煮食,取暖。

打仗時第一時間要去買火爐.

50 則留言:

  1. 防患未然,也無不可!
    可有新皇宮照片可看看?

    回覆刪除
    回覆
    1. 大停電機會好微囉.
      狗竇邊好影呢.

      刪除
  2. 叫得人估又咁快開估,唔係路既 !
    你最想買返個火爐啦,可以幫你燒哂果堆柴呀..XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 你叻嘅睇咗問題就知答案啦.
      堆柴都冇拎走

      刪除
  3. 乜你啲行筥搬得咁密嘅?
    今次郵差叔叔會唔會識得搵返你?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人嫌三嫌四囉.
      又係搬過隔離,我估佢識卦.

      刪除
  4. (1)畀收數佬追債
    (2)食咗大茶飯嘅逃犯
    先至會搬得咁頻密喎!

    回覆刪除
  5. 我以為用來收藏王子既寶藏tim~

    回覆刪除
  6. 吓你又搬屋 ? 諗起搬屋執嘢執到頭都大埋 .

    回覆刪除
  7. 年年搬屋!又搬過隔離?

    回覆刪除
  8. 你有無打開個蓋, 望吓出面風景呀.....wakakak

    回覆刪除
    回覆
    1. 講講吓又真係想睇吓風景係點喎.

      刪除
  9. 搬屋使唔使俾中介費用?

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 大屋搬細屋, 大婆二奶都冇碇企。

      刪除
  11. 而家好講環保,又成日話空氣污染,所以呢度政府建議最好不要燒柴取暖,所以如今新起的屋是沒有火爐位。

    回覆刪除
  12. 乜遷宮呢啲粗重嘢都要王室成員操勞嘅咩?!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 乞丐王子就乜都要自己嚟㗎啦.

      刪除
  13. A special requirement in your houses there.

    回覆刪除
  14. 買咗火爐仲要揾人幫你安裝㗎嘛,打仗時真係鬼得閒幫你裝 :p
    其實呢個年代大停電會係因極端天氣多過打仗
    我度有啲住宅都有fireplace,我睇電視劇裡面啲人將fireplace生咗火後會順便燒綿花糖 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 極端天氣>>> 我估我度大城市冇問題。

      刪除
  15. 奧地利有冇"人人" 式 "中聯" ga?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都有㗎。但係自己嚟慳番啲。

      刪除
  16. 我以為你有秘道去另一行宮..你又咁快開估!

    回覆刪除
  17. 王子你下次禁多幾個enter先開估嘛
    我睇完幅相諗住估下就已經有答案

    不過王子我真係好佩服你頂得順成日搬屋..我真係好討厭pack n unpack


    珮夫人

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.