2015年5月8日星期五

Buttermilchsuppe

又係Donau-Moldau地區嘅傳統菜,今次都係煲湯。揀咗德國Niederbayern嘅Buttermilchsuppe (butter milk soup)

材料有> 2L butter milk, 四個大薯仔, 菜湯,3湯匙粟粉, 250g 火腿粒,一湯匙牛油,3個洋蔥。
薯仔切粒用菜湯烚熟,隔去水份. 加入1.5L butter milk, 粟粉用餘下嘅butter milk開,加埋落去. 用細火煮. 落鹽調味.  食時灑上另起鑊炒嘅火腿粒&洋蔥粒。
食譜咁大煲我當然冇跟佢啦. 另外我只有片裝火腿。而個湯我打咗蓉,都幾杰,冇再落粟粉.。 
味道方面,好有butter milk個味,微微酸的,又似sour cream嘅味。Like!

34 則留言:

  1. Buttermilk 未食過喎!味道似酸奶?

    易入口嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. Buttermilk唔係好酸,但係好杰,難入口

      刪除
  2. 有薯茸根本唔需要落粟粉, 呢次算你醒.
    butter milk好味但超肥.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢原本係薯仔粒咪要囉.
      wiki話冇牛奶咁肥喎.

      刪除
  3. 薯蓉牛奶湯好滑咁喎! 母親節快樂!

    回覆刪除
  4. 我又覺得個湯算有益喎,少牛油,而且butter milk低脂之餘,入面有好多健康元素

    回覆刪除
  5. 薯仔要用菜湯烚, 水唔得咩? 仲要隔去水份?
    咁個菜湯烚完薯仔, 我會留起煮餸用囉.

    回覆刪除
  6. 呢個西湯唔錯喎,快靚正呀!

    回覆刪除
  7. 我也喜歡用blender 打蓉啲湯,杰𤇍地好飲啲!

    回覆刪除
  8. 個白湯好似腐竹糖水 :D

    回覆刪除
  9. 成日以為butter milk只可以整pancake
    原來仲可以整湯!

    珮夫人

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係,所以一見到個食譜好想試吓.

      刪除
  10. 未煮過butter milk, 飲得多肥嘟嘟.

    回覆刪除
  11. 嘩! 又牛油又牛奶! 係咪增肥湯?

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.