2015年5月15日星期五

新鮮事

屋企附近間核突cafe除咗有好多舊傢俬之外,依家有呢個新idea.

喺香港熱炒嘅Minions tic tac糖啱啱先喺呢邊超市上架. 貪新鮮買咗盒食(兩歐幾,見香港代購澳洲版要HK$60).
只有兩個圖案。Btw tic tac糖如果唔出特別版唔知香港仲有冇細路食呢?

咁維也納又有乜新鮮事呢? 
唱歌渠蓋。
為慶祝歐洲歌唱大賽即將喺維也納舉行,政府耗資500歐歌曲版權費同每個渠蓋600歐,喺市內唔同地點安咗呢啲唱歌渠蓋。佢哋朝八晚八不停唱. 歌曲有歐洲歌唱大賽史上僅有嘅兩首奧地利冠軍歌同今年嘅奧地利代表作. 期間限定,到5月23日止。
似公園mokey bar嘅東東原來係一個紀念二次大戰中被迫害嘅同志們.
大家見有檔主用佢嚟掛嘢,喺香港一定用嚟曬棉被。
襯歐洲歌唱大賽即將舉行,市政府想畀人睇吓維也納係一個包容嘅城市,  咁又豪花63,000歐喺49個交通燈位換咗呢set有男女,男男,女女嘅紅綠燈公仔.






43 則留言:

  1. 王子你快D做代購去掃貨啦好好賺咖 XDD
    我地呢邊原價係AUD$1.6咁大把,但係香港D水貨賣到$90 三盒...痴線

    我呢邊出左一個星期唔夠已經全面斷貨,
    佢一早我就掃左D俾朋友...之後想買多幾盒走左幾間超市都已經無哂貨



    珮夫人

    回覆刪除
    回覆
    1. 買多幾盒,你又想做代購呀?

      刪除
    2. 唔啦, 我好懶!
      純粹朋友叫到先幫佢地買

      珮夫人

      刪除
  2. 香港代購澳洲版要HK$60>> 搶錢呀?
    唱歌渠蓋, 唱得大唔大聲架, 如果大聲, 附近D人都好煩呀, 就似係廸廸尼返工咁, 識人話聽到想嘔

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔大聲架,要企喺個渠蓋度先勉強聽到。

      刪除
  3. 用舊鞋種植都起碼廢物利用.
    呢隻我都未見過, 香港之前咪有新加坡果隻迷你裝tic tac.咁呢隻得意好多.
    唱不停咪好多噪音.
    hh紅綠燈香港都有報導, 都幾好呀, 冇咁悶.

    回覆刪除
    回覆
    1. 迷你裝tic tac呢度好似冇.
      唔大聲架,要企喺個渠蓋度先勉強聽到。
      係喎,尋日HK報紙有講。

      刪除
  4. 歐洲歌唱大賽又關紅綠燈事? 咁又駛錢喇.
    不過, 孖公仔造型又幾可愛, 手拖手, 搭膊頭...過馬路, 要小心!

    回覆刪除
  5. 紅綠燈公仔好正呀,你地d地方就有新潮事,睇到人都開心d
    用鞋種花.......oh no,唔好啦

    回覆刪除
  6. 要用王子啲舊鞋就會變高貴cafe 啦!

    會誤會係有愛心咁拖住啲盲人過馬路喎!

    回覆刪除
  7. 大家•:☾。⊹瞓覺豬先喇.•*¨★唔使等我的
    各位好友♦・゚甜夢✬*✫晚安安☁快樂星期六

    回覆刪除
  8. 咁得意的紅綠燈圖案好難係呢個"唐朝加BANNER"城市出現 :(

    回覆刪除
  9. tic tac糖我度都仲有市場架,不過都係pez吸引啲

    回覆刪除
    回覆
    1. HK咁多糖果款式,我估佢冇乜market.

      刪除
  10. Minions tic tac糖 其實係咩味 ?!

    回覆刪除
  11. 特別版又幾得意
    不過我諗依家好少細路食....
    直情係晒被褥的最理想場所kakakakaka~~

    回覆刪除
    回覆
    1. HK咁多糖果款式,我估佢冇乜market.
      e+HK d公園呢樣唔准嗰樣唔准,我估都冇咗晒被褥呢個奇景lu。

      刪除
  12. 呢篇內容又真係幾新鮮新奇喎!

    回覆刪除
  13. hehe sheshe 交通燈好正! 讚! 100毛應該介紹下

    回覆刪除
  14. 間核突cafe成日鍾意收集垃圾,個老闆可能係兼職垃圾佬,用鞋種花始終都會形住佢有陣異味 :p
    點解用monkey bar紀念二次大戰中被迫害嘅同志呢?
    改咗交通燈,過馬路時會唔會醒神啲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 間cafe不知幾多人去㗎
      佢有註解架,仲要有英文. 但係你知啦,藝術嘅o野講咗都唔知佢講乜.
      唔會囉.

      刪除
    2. 間cafe不知幾多人去㗎 <-- 啲人唔怕核突?咁你開間仲更加核突嘅cafe,實發啦 :D

      刪除
    3. 我怕囉,o係呢間o野我真係食唔落

      刪除
  15. 交通燈幾得意呀!不過咁貴o架!

    回覆刪除
  16. 花咁多錢整個交通燈...實際咩?!!
    不如為性小眾多啲保障法例或福利仲有意思啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 交通燈變咗係世界新聞,已經收到宣傳維也納之效。

      刪除
  17. tic tac糖我都成廿年無食過,去買來回憶吓先~
    奧地利大灑金錢,庫房水浸?

    回覆刪除
    回覆
    1. tic tac糖HK唔知仲有冇得賣。
      時時都呻窮㗎。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.