2014年9月7日星期日

出巡第十一站Antwerp

829  
去下一站highway路上,經過Antwerp. 見時間尚早,就兜入去行吓啦. 泊咗呢個停車場嘅蘿蔔層. 係咪for 啲文盲人睇嘅呢?
Antwerp三年前嚟過. 所以只係行吓Grote Markt附近.








海邊上次嚟冇行過. 呢度好多新樓架.

45 則留言:

  1. 影像比數字易記,有人教將數字轉化成影像同故事嘅聯想會記得耐啲。
    萬國旗嗰座係乜嘢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想知嗰座建築物係乜嘢?

      刪除
    2. City Hall掛咗歐盟成員國國旗.

      刪除
  2. 我哋呢邊嘅停車場都係咁㗎好記D嘛

    回覆刪除
  3. 咁有冇洋蔥層, 蕃茄薯仔層架XXD
    city hall都插咁多旗, 仲以為係聯合國總部XXD

    回覆刪除
  4. 中秋節快樂呀。 我去過比利時Antwerp兩次,幾鍾意呢個地方,有幾間燒味店好正架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 中秋節快樂!
      燒味店好正?!! 早知問吓你啦.

      刪除
  5. 蘿蔔係橙色,我估係個圖案配合返個顏色,容易記住泊咗喺邊層,咁你有無去第二層睇吓係咩顏色同圖案?

    回覆刪除
  6. 啲新樓咁得意, 零零捨捨海邊有層樓??!!
    畀香港有個無敵大海景的樓一定買到天文數字...XXD

    回覆刪除
  7. 中秋節快樂!
    唔明蘿蔔層係乜意思。

    回覆刪除
  8. 我呢邊啲停車場都會有圖案, 不過唔係顯示樓層, 而係因為停車場大, 所以會分區, 每區有唔同動物做標記, 方便之後揾番架車.

    回覆刪除
  9. 如果有靚仔層,你會唔會即刻飛身泊過去XXD

    回覆刪除
  10. 出巡一個禮拜就去左11站,之後個禮拜又去超過10站麼?快速集郵咁呀!

    回覆刪除
  11. 新的建築物都很有特色!

    回覆刪除
  12. 回覆
    1. 邊條隧道??
      btw 維他全部made in HK

      刪除
    2. 我上次貪得意行果條海底隧道呢,我記得你都有興趣架sint anna pedestrian tunnel ar
      http://www.antwerp-tourist-guide.com/Anna-Tunnel.html

      刪除
    3. 係喎. 突然去Antwerp唔記得咗有呢度添. 下次.

      刪除
    4. 我諗你果面仍是舊貨,遲d就會made in china. 都係呢排發現轉了.

      刪除
    5. 又可能係喎. 咁你歐遊時o係呢度入d貨啦. 哈哈.

      刪除
  13. 蘿蔔等於什麼?? CONFUSE呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 蘿蔔等於-2. 可能間間停車場都唔同.

      刪除
  14. City hall 插滿歐盟旗,好搶眼呀。我覺得呢度啲建築同德國嘅大大不同,有睇頭!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好唔同架d style. 你咁近,有時間都去行吓啦.

      刪除
  15. 哈哈我諗美女層仲易記喎 , 最後幅相中的建築物怪怪地係咩嚟0架 ,

    回覆刪除
    回覆
    1. 用知名女星. 哈哈
      怪怪地?? 好型吖.

      刪除
  16. 用生果分層數都幾好喎, 講幾多樓好多時唔記得架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔只係生果架. 印象仲有綠色烏龜層

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.