2014年9月23日星期二

懷念德國食物

維也納食嘅薯餅似麥記嗰啲. 有啲懷念Reibekuchen. 咁就動手啦. 食譜參考咗以下呢個.
http://kochpla.net/2009/11/knusprig-und-lecker-rheinische-reibekuchen

材料>12薯仔,個洋蔥,湯匙麵粉,3隻蛋, , 胡椒.

話明參考,當然冇跟佢啦. 12薯仔點食吖.  
我個version好似麵粉多過頭. 新鮮炸起食好脆,但係翻熱食就比較韌.


另外Apfelmus蘋果蓉都係自己整. 呢個我好滿意,好好味. 食譜參考下邊呢個.
http://www.gutekueche.at/rezepte/2387/apfelmus.html
材料>1kg蘋果,條雲尼拿,80ml,條肉桂,半片檸檬,大匙糖.

雲尼拿,肉桂,糖用水煮. 蘋果切粒,用檸檬撈撈後放入準備咗糖水煮淋. 隔去雲尼拿,肉桂後打蓉. (我就用咗雲尼拿糖同肉桂粉代替)
 
又好懷念喺Regensburg嘅腸仔. 咁買啲迷仔Bratwurst, Sauerkraut, Regensburg嘅甜芥,扮一扮先.

33 則留言:

  1. 腸仔個樣好得,應該好食!

    回覆刪除
  2. 你塊薯餅似隻無腳嘅烏龜,下次整隻無腳嘅雀仔啦 :p

    回覆刪除
  3. 你自己整到,好過去麥記食啦~~

    回覆刪除
  4. 你好勤力又有心機 , 兩樣都唔錯呀 ! 叻叻 !

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 咁你去德國餐廳食腸仔係咪都夾包呢?

      刪除
  6. 嘩,你落一隻蛋好囉...
    百街都有隻紐倫堡腸好似regensburg...但冇sauerkraut囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估係麵粉多過頭
      我o個日就係搵唔到紐倫堡腸先買mini bratwurst. sauerkraut CityXX有冇呢?? 我唔記得邊度見過係罐頭架.

      刪除
    2. 好似有罐頭,但我望落不似德國果d sauerkraut

      刪除
    3. 咁要食過先知似唔似.

      刪除
  7. 呵呵....我覺得自己好幸福啊, 隨時有得食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 德奧好多食物都差唔多,但係薯餅就好大分別.

      刪除
  8. 我家兩豆都好鍾意食腸仔

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁都好. 唔知煮乜時整腸仔佢哋食.

      刪除
  9. 果真是 "想食就自己整"........唔錯噃!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.