2014年9月16日星期二

出巡第十六站Celle上

91 Celle投宿. 嚟呢度主要係睇德國木屋. 呢晚下榻呢間旅館. 同主人頃開先知佢係英國人,prefer用英文溝通,nice. 地點又方便,只係舊城外圍.
Celle二次大戰時冇被破壞, 舊城保留咗好多古老木屋. 而新起嗰啲都跟番個style. 只係右下間百貨公司好礙眼.
首先冇目的咁睇樓.
















大型建築都係呢啲木框style.

49 則留言:

  1. 回覆
    1. 有呀! Ah Mo係咪資助我?

      刪除
    2. 王子你係富貴人家, 仲要我一介草民資助你???

      刪除
  2. 呢啲買單幢唔靚架,一於買起成條街啦

    回覆刪除
  3. 棟棟樓格式一樣,唔知會唔會返錯屋企呢!

    回覆刪除
  4. 舊個d屋先至靚喎!新個d屋好似複製咁!

    回覆刪除
  5. 睇就靚,住就未預我喇。

    回覆刪除
  6. 好似入咗電影佈景咁喎。

    回覆刪除
  7. 我好鍾意D德國木屋,記抵佢,有機會要去行吓,多謝王子介紹!

    回覆刪除
  8. 你仲有幾多站架.
    間百貨公司都起咁既style咪得囉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有幾個站架.
      間百貨公司你google 'karstadt celle' 吖,好唔襯呢度架.

      刪除
  9. prefer用英文溝通===>係咪因為佢跟本聽唔明你啲德文XXXD

    回覆刪除
  10. 王子,你有無同佢講你PREFER中文架??

    回覆刪除
  11. 間間外形都差不多, 裡面如何?

    回覆刪除
  12. 啲屋係咪樓下舖頭,樓上住宅?
    最頂嗰層似乎住唔落 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes.
      最頂嗰層好似冇lift., 我唔住囉.

      刪除
  13. 睇樓? 我近來鍾意睇International Open House呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! J2做,中文叫"環球睇樓團" 好正架! 每集完結時,仲有埋節目裡睇過單位既價錢架! 但MY TV無得睇重播,上網又未搵到⋯

      刪除
    2. 咁你睇中邊間樓呢又?

      刪除
    3. 哈~ 無喎! 參考吓環球既樓價啫~

      刪除
  14. I like wooden house. Maybe next time can visit this small town to see these old houses.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.