2014年9月26日星期五

City Hall開放日.

914 
City Hall開放日. 好多人排隊喎. 原來係排隊上天台.
唔上天台嘅可以自出自入.
for小朋友嘅冇去八
Festsaal呢個hall好多時啲活動都喺度搞. 睇過無數次. 唔多影喇.
而呢日特別嘅係呢個hall啲窗簾都打開咗.
喺呢度排隊見市長. 好多人唔排lu.
有一間房展出唔同年代戲院嘅椅.
街名牌.
Opera, theater 啲飛.
Gemeinderatssitzungssaal 市議會嘅東東. 我第一次入呢度.

Wappensaal有維也納公屋展覽.
喺一間office望出去.
唔係好多人排囉喎.
City Hall Square個馬戲團好多人喎. 之後我先知都係open day. 走咗雞.
另一間office望出見嘅皇宮
類似經貿部office一個紀念品櫃.....見有嘢好熟口面.
天星呀!!!
呢個真搞笑. 我估係甩咗佢自己黐番.但係倒轉咗囉.

又另一間office望出去
介紹即將興建嘅地鐵5號線.

City Hall出邊有人唱歌,好似係諷刺政府使費.
攞咗啲冇乜用嘅免費, 都係垃圾部門出.
左上made in France 嘅手提煙灰缸. 手提煙灰缸日本有咗好耐,呢度都係第一次見. 但係冇乜公德嘅維也納煙民,邊個會用呢?
右上係袋狗狗金膠袋.
下邊可能blog友都知係意粉尺. 分一人份,二人份同三人份. 但係同垃圾部有乜關係呢? 佢意思係食幾多煮幾多,減少廚餘.

33 則留言:

  1. 天台有咩野睇? 唔通係播無間道?
    狗狗金袋? 有公德心, 唔駛俾個袋都會用報紙執啦

    回覆刪除
  2. 你應該提下佢塊牌倒轉咗嘛
    你又唔養狗,成日拎咁多狗金袋自用呀XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知同邊個講喎.
      拎狗金袋賣俾自由痕嘛.

      刪除
    2. 呢件展品完全錯哂 ! 境外投資服務平台跟上面既類似青銅器有乜關係 ?!

      刪除
    3. HK送天星都九唔搭八啦.

      刪除
  3. 為乜要排隊見市長?見王子先至好,可以食到你啲厨余。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果搞一爺黎,一d 都唔俾佢食.

      刪除
    2. 我知道你唔會俾厨餘人食咁衰格,一試就知道你好好人。

      刪除
    3. 唔駛咁鬼崇,喺我面前擺到明落毒,仲驚死我唔知大大叫話落毒,我都會食,死喺王子手真係無憾呀!

      刪除
  4. 垃圾部門順利製造垃圾

    回覆刪除
  5. 你介紹的東西,間中不難發現到有中國原素!
    那「天星」又真有啲似喎!

    回覆刪除
  6. 維也納公屋要乜人先有資格申請架呢
    你有冇話返佢地知叫佢地調返轉個座呀,咁樣錯體展出好失禮喎
    意粉尺個圈係點樣量度呢?搵次你示範下

    回覆刪除
    回覆
    1. 低收入人士先可以申請.
      唔係個座返轉,係個牌返轉呀!
      搵一執未煮o既意粉,穿過個窿,就係所要o既份量. 註>唔好張身體某部位穿過去喎!

      刪除
    2. >> 註>唔好張身體某部位穿過去喎!

      唔使註啦,係你先諗到呢啲野 :))

      刪除
    3. 可能有人手指腳指卡住嘛. kakaka

      刪除
  7. 我以為你話啲贈品係垃圾,所以係垃圾部門出嘅添。

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 冇啊! btw呢度公屋好多款架. 我見過最正係獨立屋o既公屋

      刪除
  9. 咁你點處置呢三件垃圾?
    city hall查實都幾靚呀,我都鍾意睇下呢D平時唔會開俾人睇的地方

    回覆刪除
    回覆
    1. 三件垃圾入咗冷宮了.
      平時唔會開俾人睇,機會難得,一定要去.

      刪除
  10. HK公屋多人爭, 維也納公屋如何呢?

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.