2014年9月2日星期二

出巡第六站Düsseldorf

第五站Cologne係我呢個trip個據點. 未有特別嘢做, skip咗佢去第六站Düsseldorf.  

8月27
Düsseldorf當然係去飯堂食個set lunch啦. 時間尚早,Topman街邊有廣告,即刻入咗去間百貨公司朝聖,但冇嘢啱買.
我係飯堂第一個客.  
露天位好迫. 開始多人時啲鬼鬼好難攝入去.
某日無意中searchDüsseldorf有另一個日本花園Eko Haus,呢日梗係要去啦.
呢個小區唔知係咪好多日本人嘅呢? 全部都係日本C9同小朋友.

公園唔算大


參觀佛寺要錢. 梗係唔入. 睇吓postcard算啦.



38 則留言:

  1. 日式公園,是為日本人而建﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係. 呢度有日本文化中心,推廣日本文化

      刪除
  2. Düsseldorf真係小日本,有冇上倉呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇呀. 好多我要o既日本o野維也納都有.

      刪除
  3. 天氣好,坐吓草地都好歎。
    咁细嘅佛寺要收錢,睇怕生意唔慌好。

    回覆刪除
  4. 你醒呀, 如果唔做第一個客, 之後, 就要排隊架喇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就係咁諗. 次次我都係12點前到.

      刪除
  5. 我最愛的一個德國城市是 Cologne,第二個是Düsseldorf。食日本麵,最好都係TAKUMI

    回覆刪除
  6. Düsseldorf多唔多野睇架?我上次skip左呢度

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔太多. 我去呢度只係為咗食日本o野.

      刪除
  7. 飯堂露天位好迫. 開始多人時啲鬼鬼好難攝入去. ……幅相空(凶)喎!鬼影都無隻,乜你左眼見到鬼咩?

    無行去同東洋師奶、細蚊仔搭訕練吓口語。

    回覆刪除
    回覆
    1. 人多時唔好意思影啦.
      我又唔係金魚佬,又唔好人妻.有乜好搭訕

      刪除
    2. 係喎!一時唔醒起王子都係鍾意大件夾底食嘅西洋菜添!

      刪除
  8. 架野真係冇咩睇頭, 尤其d寺院.

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇佢postcard好似得牆畫同中間個彿.

      刪除
  9. 喺飯堂食咗咩?無影啲食物?
    第七張啲清水飲唔得飲㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 次次都係食o個個set. 以前影過唔影lu.
      唔知飲唔得喎.

      刪除
  10. 啲衫都唔算差,比想像中靚...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我多數係T,好睇d圖案啱唔啱心水.

      刪除
  11. 在國外有日本公園, 有啲家鄉嘅感覺 XD

    回覆刪除
  12. 我鐘意Düsseldorf呢, 不過未去過呢個日本公園.

    回覆刪除
  13. 相信同好友知, 在這個露天飯堂己吃餐, 聊天, 會好開心!

    回覆刪除
  14. 咁多唔多日本壽司店拉麵店?

    回覆刪除
  15. Japanese garden in Germany. Very strange.

    回覆刪除
  16. 哈哈,又去飯堂,有冇人認得你呢?

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.