2014年9月5日星期五

出巡第九站Leuven

828呢日第三個城市Leuven. 
Leuven係有次去旅遊展見到介紹,有呢個景,好想親身去睇吓.

Stadhuis (Town Hall). 
註>呢度已經係比利時荷蘭語區.
有236個雕像.
Grote Markt
Town Hall 背後好似係一間博物館東東.
Sint-Pieterskerk 教堂個尖塔冇咗!
Oude Markt廣場兩邊都係酒吧.


Sint-Michielskerk (St Michael's Church)

Universiteitsbibliotheek (University Library)

某條食街感覺好似去咗布魯塞爾. 一樣係咁迫.
街景




嚟比利時有個目的, 係要去間G字頭古力店飲佢杯古力冰. Search過見Leuven有分店,一定要去啦. 
Sale亞嬋見我靚仔仲送咗粒古力過我添.
因趕去下一站投宿. 仲有啲街冇行入去八吓. 下次有機會會再嚟.
Btw 啤酒Stella Artois原來係呢度架. 啤酒廠可以參觀. 下次要去睇吓.

34 則留言:

  1. 古力冰味道如何﹖
    Stadhuis 的建築很不錯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得好好飲架. HK都有,你有冇飲過?

      刪除
  2. 去g 飲古力冰. 咁有無去Neuhxxx (新屋) 食朱古力?

    回覆刪除
    回覆
    1. 新屋我唔覺有乜特別同埋維也納都有,冇去.

      刪除
  3. 你跟鴨仔團呀 ,趕頭趕命咁.
    咪自戀啦, d古力店係人都送古力,有d仲唔止一粒.

    回覆刪除
    回覆
    1. plan o個時以為冇乜o野好睇嘛. 咪去多幾個地方囉.
      一定係靚仔先有o既!!!

      刪除
  4. Leuven大學城,又係好靚嘅!

    回覆刪除
  5. 人地醒你仲叫人阿嬋既。。

    回覆刪除
  6. 杯冰冰好唔好飲呀? HK都有, 不過好貴.....
    好似有士多多冰?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得好好飲架. 同HK差唔多價錢.
      士多多冰係用白古力.

      刪除
  7. 回覆
    1. 我覺得比利時嘅荷蘭語區同法語區比靚好多.

      刪除
  8. 我都恨飲G的古古力!呢到要去到倫敦市中心才有呢。

    回覆刪除
  9. 今次結尾相片嘅味道正常番。

    依照員工守則,飲野唔係會奉上二粒朱古力,亞嬋見你夠笨,所以,有一粒落咗格喎!等你仲以為自己靚仔添!個情景係當高招遇上低B時。

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 我覺得甜度適中. Brussels尿尿噴泉附近好似有間分店,可以試試. (HK都有)

      刪除
  11. 回覆
    1. plan o個時以為冇乜o野好睇嘛. 咪去多幾個地方囉.

      刪除
  12. Sale亞嬋見我靚仔仲送咗粒古力過我添>>>>
    靚仔果然有著數!森伯伯恨唔到咁多......嗚~嗚~嗚~~~~

    回覆刪除
  13. 哈哈哈哈哈, 佢唔知你王子身份咋, 知道既唔知送你一粒添!

    回覆刪除
  14. 無理由喎以你嘅水平應該醒你一盒啦~~~~點止一粒咁少XXXD

    回覆刪除
  15. 王子出巡真係招風雨,日日都陰天...

    回覆刪除
  16. 呢度我下次都要去!!! 有冇試食街d餐廳?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇呀. 時間唔三唔四,又要去下一站

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.