2014年9月12日星期五

書包

返咗維也納後較忙,仲未整理好晒啲相. 咁遊記停一停講吓其他嘢先啦. 
九月個個都開咗學. 以前開學大家有冇買新書包架呢? 呢邊小學雞啲書包個款大致係一樣,只係圖案唔同. 乜咁悶架呢?
原來有原因架. 最近睇咗個買書包指引,佢話書包應該要有螢光色,又要有反光帶. 我估係因為呢度啲細佬好多都自己返學放學. 用以上啲書包咁馬路上啲駕駛人士可以易於見到佢哋卦.

36 則留言:

  1. 如果揀能見度最高就應該首選黃色啦!好似架國小學雞帽同雨褸咁,咁咪可以印你大婆二奶個衰樣上去囉XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 真架??! 架國小學雞帽黃色係呢個原因?!

      刪除
    2. 呢個係國際標準!
      你淨係熟悉AV果隻黃XXD

      刪除
    3. 黃色我只識我大婆,二奶同一見鍾情o個個. 唔知乜係AV黃喎.kakaka

      刪除
  2. 小學生自己返學放學? 細路仔獨自留家都違法畀差人拉,告疏忽照顧喎!乜你果邊容許自己返學架?撞到你呢啲金魚佬咪好危險囉?你講真定老作架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度冇人拉架. btw時不時維也納有細路由窗口跌咗落街. 今日又有一單喇.

      刪除
  3. 我呢度街頭巷尾有很多Banners, 寫上Augen auf, 比駕車人士睇嘅, 提醒他們, 開學了, 小心學童, 小心駕駛.

    回覆刪除
    回覆
    1. 小心小童我呢度有個Infomercial都幾可怕.
      https://www.youtube.com/watch?v=RcZACL0l4Yc

      刪除
  4. 呢啲書包係好嘢來,原價成130歐,不過佢地好少換新書包呢

    回覆刪除
  5. 咁七彩你都話悶!唔通要三尖八角又圓又方咩!

    回覆刪除
  6. 呢度而家興 Violetta, 女仔一定話買佢, 到佢唔興, 又要換啦, 唔係變 out 精

    回覆刪除
  7. ykk讀書時書包是Air Line logo, PM, Swiss-air and Qantas...

    回覆刪除
  8. 小學雞係行路返學定搭校車?
    我見過有大學生用呢種書包:
    http://www.ebay.co.uk/itm/UK-Faux-Leather-Hedgehog-Spike-Backpack-Goth-Funky-School-Bag-Stylish-Black-Cool-/251266191154

    回覆刪除
    回覆
    1. 有行路有搭車,但係呢度冇校車呢樣o野架.
      我都見過有人用.

      刪除
  9. 小學雞自己返學放學危險啲喎

    回覆刪除
  10. 想當年,大小魔怪小學3年班都強烈要求自己放學架!

    回覆刪除
  11. 我讀小學啲書包仲悶,綠色帆布嗰隻呀。

    回覆刪除
  12. 自己返學? 外國人就係咁,由得細路獨立,唔同香港D怪獸家長!

    回覆刪除
  13. 好似有啲悶,小朋友都係鍾意大大個卡通公仔果種吧

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡通公仔都有o既,但係都係呢個款囉.

      刪除
  14. 美國小學生書包都係一樣,大大個卡通公仔在上面。

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.