2014年9月22日星期一

出巡第五站Cologne

返番呢個trip第五站嘅科隆.


831我"住"嗰區Ehrenfeld有個活動Tag des guten Lebens. 咁啱我喺度,當然去八吓啦.
好多團體都有擺檔.


Living library聽人講過,今次第一次見.


冇人睇檔cake ,自助的.
睇睇吓超大雨. 都係唔繼續八lu.
呢個時候啱啱係"鄰居"們嘅表演時間. 真係風雨不改.
95一連三日MediaPark有個Bierbörse.
第一日我就去喇. 因為舊年去過,覺得幾特別.
規模好似細過舊年



like呢檔......
..... 杯
新加坡代表
奧地利代表
有人表演
我就幫襯咗呢檔Reibekuchen薯餅.
好食喎. 綿綿的. 剛炸起點凍冰冰Apfelmus蘋果蓉食,好正,好正. *咬咗先記得影相.
Window shopping時見有間Miffy shop
唔記得去買個食. 奧地利分店唔知有冇.
Lego shop見到佢真身.
呢盒都好吸引.
好detail架.

48 則留言:

  1. Reibekuchen mit Apfelmus 我家王子又係話好正。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 可能唔係Simpsons個樣當時冇即刻想買.

      刪除
  3. 回覆
    1. 每個人都有唔同o既真實故事,你可以同佢頃,知多d. 好似睇書咁囉.

      刪除
    2. 即係以前鄉村喺榕樹頭講故傾偈。

      刪除
    3. 差唔多啦. living library係佢自己d真人真事囉.

      刪除
  4. 乜呢篇唔係自炸薯餅咩
    自助蛋糕你有冇拎埋聽朝早餐份呀
    嘩!睇你大婆得返2條頭毛,樣衰到呢XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 自炸薯餅set錯時間,要聽日先出.
      o係街邊冇遮冇掩我唔係好想食架.
      嘩!邊係樣衰呀. 不知幾可愛.

      刪除
  5. 回覆
    1. o係街邊冇遮冇掩我唔係好想食架.

      刪除
  6. 檔檔都好多野睇,行下八下幾好吖

    回覆刪除
  7. 啲無人睇檔嘅cake,有無比雨水淋濕哂?:p
    新加坡嗰檔無野啱食咩?竟然走咗去食薯餅,薯餅點茄汁食得多,點蘋果蓉第一次見.

    回覆刪除
    回覆
    1. 啱又唔知佢有冇人收檔.
      Oh! 我冇講呢個係啤酒交流會添. 新加坡嗰檔只有啤酒架咋.
      薯餅點蘋果蓉好好食呢.

      刪除
  8. 係喎! 你講起第五站⋯ 唔怪之咁熟啦!

    回覆刪除
  9. 為食出巡,即係去過Cologne好多次囉!

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 每個人都有佢自己唔同o既真實故事,你可以同佢頃,知多d唔同背景o既人o既生活

      刪除
  11. 架車仔唔似Lego, 個款好薯...

    回覆刪除
    回覆
    1. mini cooper係咁款個喎.

      刪除
    2. 王子擺明蝦老人家唔識嘢!!! 心目中的Mini Cooper應該係咁!!! 哈哈
      http://www.minihk.com/mini/cooper_s/

      刪除
    3. 我wiki見有lego呢款架.

      刪除
  12. 冇人睇檔嘅cake===>咁落雨時有冇人去收><

    回覆刪除
  13. 薯餅點蘋果蓉一齊食,未試過,特別喎。

    回覆刪除
  14. 係呀,想像不到薯餅跟蘋果蓉出來個味呀。。。。
    盒mini cooper一定唔平啦

    回覆刪除
  15. 食Reibekuchen, 我最鐘意配三文魚.
    奧國有無reibekuchen 架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 奧國薯餅唔似Reibekuchen,似麥記嗰啲. 另外唔會點蘋果蓉囉.

      刪除
  16. 我德國朋友鐘意飲Tiger架

    回覆刪除
  17. 自助 cake 沒有蓋又冇人睇住 , 可能有小動物試食噃唔太衛生 .

    回覆刪除
  18. 王子,H&M kids好多好令Simpsons衫,最大都好大件你可以買

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.