2014年9月14日星期日

可樂荒

呢個trip買得最多係可樂,唔知仲以為維也納鬧可樂荒. 德國出咗一套廿四罐德國隊人名. 去咗三次超市就搵晒廿四罐. 但係蝕咗好多按罐錢畀德國.
英國版, Cologne一間英超買. 係得咁多款,唔知英國仲有冇其他呢?
比利時可樂. 因為超市離酒店比較遠,唔想拎. 眼見有乜款就買乜,冇特登去摷.
Btw 維也納可樂罐進化咗係出歌名.

75 則留言:

  1. 這些可樂,你會喝嗎﹖

    回覆刪除
  2. 你收收埋埋冇地擺, 可以砌張牀瞓上去慳地方.第日可能出埋世界地名,有排買XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 瞓上去凹喎.我d係吉罐黎架.
      出世界地名>>希望佢個marketing睇唔到你呢個回應.

      刪除
    2. 一於去提議, 等你買到破產XXD

      刪除
    3. 咁我叫俄羅斯侵占多d國家先.

      刪除
  3. 好特別嘅遺產。希望拍賣揾倒買家啦!
    搬屋都好鬼死重。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔重,因為我呢d係吉罐黎架

      刪除
    2. 王子咪係執汽水罐阿伯,好彩唔同街邊阿婆搶空罐爭食。

      刪除
  4. 香港好多人都要揾番自己個名。

    回覆刪除
  5. Whoa, 好多吖!但我嘅妹夫就齋擺唔飲,好多收到罐爆噴晒d可樂 LOL

    回覆刪除
  6. 嘩!托左咁多可樂,唔重咩?

    回覆刪除
  7. 早幾個月、日本可楽都出左一般人名既label...
    我近排執野、有d可楽産品要清。。煩悩中!

    回覆刪除
  8. 我都想搵自己個名......未見過........
    不過D中文字又出得幾搞笑...好似"GAG王", "女皇", "男神".....

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來仲出咗中文. btw早前我呢度可以自定名字架.

      刪除
  9. 不如畀埋森伯踩扁攞去賣,唔使執得咁辛苦.......XXXXXXD

    回覆刪除
  10. 你一共已經儲咗幾多罐?

    回覆刪除
    回覆
    1. 啱啱數咗維也納呢邊有181罐. HK o個邊唔知.

      刪除
  11. 你屋企好多地方放雜物呀?

    回覆刪除
  12. 呢排可樂迷儲可樂罐,一定好開心啦!

    回覆刪除
  13. 香港唔知點解好似一直唔太興高罐果隻~~~~
    全套德國隊,十年後會唔會升值!!!
    歌詞都正喎,有冇鬍鬚天后啲歌?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪d人覺得唔抵飲呢?
      升值? HK可能會喎.
      係歌名. 多數係英美流行曲,未有鬍鬚天后份.

      刪除
  14. 你話佢 marketing 幾咁叻呀

    回覆刪除
  15. 係咪plan緊建一面"可樂牆"係屋企? 哈哈哈
    一定好宏偉!
    你尚欠我果兩罐Grande版

    回覆刪除
  16. “維也納可樂罐進化咗係出歌名” 果然係音樂之都~~~~~

    回覆刪除
  17. marketing strategy drive people buy it...hoho but not me.

    回覆刪除
  18. 回覆
    1. 係呢. 冇人claim o個d Pfand錢咁去咗邊個度架??

      刪除
  19. 在拜疆國都係出人名,係那邊的通用名,法國都係,法文名

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.