2014年9月20日星期六

Open House Wien

913 & 14呢兩日維也納有個Open House. 城中有70個建築開放畀人參觀,睇吓啲建築設計
Open House最先係喺1992年倫敦搞. 依家世界各地23個城市都有搞過呢個活動.

我只係搵啲市中心嘅睇. Schottenfeldgasse 12,平平無奇一棟樓.
睇咗一個單位(似地產睇樓咁).
重點係中庭呢座imhinterhaus. 好似喺人哋中庭僭建嘅咁.

以前樓係冇浴廁嘅, 現代生活唯有喺廚房間開一邊做浴廁.
工人用樓梯



地下嗰層呢日有cakes & coffee. 自由定價. 自己放錢.
下一個去咗Hochhaus. 1930-32年建成,樓高十六. 係維也納第一座摩天大樓. (港人笑爆咀了)
私人重地,參觀要join guided tour. 但係太多人出出入入,佢都控制唔到. 我就喱咗入人群,鼠咗入lift,自己上頂樓. 我走嗰時樓下個看更先做嘢,唔準人自出自入.
市中心風景


下邊圓頂呢座就係皇宮
另一站Fleischmarkt. 
Fleischmarkt呢個位13世紀時已經有. 1909年起咗呢座維也納第一棟鋼筋石屎樓.
對出呢度我時時架.
Fleischmarkt依家係office building. 一二樓都吉咗. 行咗一圈,好大好大. 我估冇邊間公司有能力租.
可能有見於此, 佢六樓有公司整咗劏房. 共用reception.

Meeting rooms, 辦公室可以短租. 日租都可以.
我屋企附近呢個中庭停車場上嘅係維也納第一間禾乾草屋. 意思係牆心頂用咗禾乾草做隔熱層. 可惜天雨關係,都係唔睇lu.
第二日睇多一間, 25 Hours Hotel. 
1969年呢度係學生宿舍. 2009年加建玻璃幕牆嗰兩層,變咗一間designer hotel.
呢個酒店集團間間酒店唔同主題. 維也納呢度就用咗馬戲團.
電視座係designer 喺跳蚤市場搵咗啲篋整.
我like呢個書架.
露天風呂
酒店頂樓係cafe.

風景係咁.

37 則留言:

  1. Melb都有open house...但我未去過 =P


    珮夫人

    回覆刪除
  2. 咁d樓有冇再修葺重用呢.結構都仲好好啦, 最緊要整返衛浴.
    你條友最叻就係咋咋低左攝右攝,,搵個角落住返一晚嘛XXD
    好大好大既單位俾Google or fb租0岩啦, 又遊樂場又餐廳, 再大都冇問題.
    禾杆草做屋頂, 落大雨後咪好負重.
    酒店好普通0者.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多過百年樓結構都好好架.
      Google or fb唔會落戶我呢度啦. 去都去德國.
      No, no. 係用禾杆草做隔熱層.
      酒店我估係想show佢哋點活化舊建築,唔一定要拆.

      刪除
  3. cakes & coffee. 自由定價. 自己放錢.……放低王子親筆名相片《無價寶》
    玻璃幕牆designer hotel.……型仔有格調,貴呢!
    露天風呂……要揀靚客至準租,王子就唔合格。(似皇帝蕉)

    回覆刪除
    回覆
    1. 放低無價寶,食晒d cakes都抵唔番喎.
      皇帝蕉kakaka, 我只係王子啫.

      刪除
    2. 咁佢咪要包養你!
      我未見過王子蕉喎!不過,王子一定細過皇帝好多。

      刪除
    3. 一生一世啦.
      王子年齡一定細過皇帝好多

      刪除
  4. 露天風呂,我喜歡!
    王子幾時OPEN你嘅皇宮﹖

    回覆刪除
  5. 我睇電視, 呢度有D人自己起屋, 都用禾桿草來做隔熱層, 點知走左隻老鼠出來

    回覆刪除
  6. 間酒店我多like,好亂糟糟咁。

    回覆刪除
  7. 維也納第一座摩天大樓,呢間就吸引嘅!

    回覆刪除
  8. 我like酒店頂樓cafe,冇咁拘束,自由啲

    回覆刪除
  9. Fleischmarkt好貴㗎?無人租寧願空咗佢都唔減租?
    禾乾草做隔熱層work唔work㗎?work就可以慳返啲冷氣費 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢o係正正正市中心. 其實Vienna多吉舗冇人租.
      我覺得work架. 呢度唔係慳冷氣費(因為大多數人都冇冷氣),係慳暖氣錢.

      刪除
  10. 前天和昨天是科隆open house. 天陰有雨, 沒動力去睇呀.

    回覆刪除
  11. Open House木構思幾正噃~
    自由定價. 自己放錢? 如果有強國人發現實死緊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 自由定價. 自己放錢,強國唔知要幾多年後先出現.

      刪除
  12. 回覆
    1. 城中有70個建築可以去睇. 我只係揀咗呢幾個咋.

      刪除
  13. 露天風呂===>夠唔夠膽沖?

    回覆刪除
    回覆
    1. 去開天體sauna o既,你估夠唔夠膽沖?

      刪除
  14. 十六層又真係好...高...噃 :D

    回覆刪除
  15. 有趣的open house,大開眼界!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.